Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

disaster

z ang. awaria. W call center nagła awaria powodująca długotrwałe i kosztowne zakłócenia w funkcjonowaniu organizacji. Firmy - aby zabezpieczyć się przed konsekwencjami awarii, w swoim planie na wypadek awarii,

Wind Telecom wyróżniony w rankingu IT@BANK 2008

Wind Telecom został wyróżniony w rankingu firm informatycznych IT@BANK 2008 organizowanym przez ”Miesięcznik Finansowy BANK”. Jury konkursu wyróżniło firmę w kategorii ”Efektywność”.

W tegorocznej edycji rankingu wzięło udział trzydzieści osiem firm kierujących swoją ofertę dla banków i sektora finansowego. Jury sygnowane przez miesięcznik oceniało nadesłane do redakcji ankiety opracowane wcześniej przez niezależnych bankowych analityków finansowych. W kategorii ”Efektywność”, w której Wind Telecom uzyskał czwarte wyróżnienie, jury porównywało dane firm związane ze zmianą przychodów na zatrudnionego, zmianą zysku na zatrudnionego, rentowność netto oraz wynik finansowy netto.

Partnerami rankingu byli m.in. Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor oraz Biuro Informacji Kredytowej SA.

Zdajemy sobie sprawę, że przyznane wyróżnienie jest efektem zaufania jakim obdarzyli nas klienci decydując się na współpracę z Wind Telecom. Dzięki doświadczeniu, które nabraliśmy podczas projektów oraz ścisłej współpracy z klientami udało się nam uzyskać wiedzę, w oparciu o którą możemy teraz budować efektywne systemy dla branży finansowej. Stale wzmacniamy w ten sposób swoją pozycję na rynku dostawców call center – powiedział Rafał Kulawiak, Prezes Zarządu Wind Telecom.

Pełna wersja rankingu zostanie opublikowana w Raporcie Specjalnym dołączonym w lipcu do „Miesięcznika Finansowego BANK”.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Colt wprowadza oparte na chmurze rozwiązanie telefoniczne dla Microsoft Teams

Rozwiązanie Direct Routing od Colt, oferowane jako usługa w chmurze, pomaga przedsiębiorstwom szybko uruchomić połączenia PSTN (Publicznej Przełączanej Sieci Telefonicznej) w usłudze Teams. Znacznie usprawnia to komunikację zespołów, które ze względu na pandemię, zmuszone są odbywać spotkania online.