Od poniedziałku 23 czerwca Call Center[1] Poland przedłuża godziny działania Centrum Informacyjnego Skandia Życie TU. Firma podjęła decyzję o wydłużeniu godzin pracy infolinii w okresie wakacyjnym. Centrum pracować będzie w godzinach 8 – 18.
Dotychczas klienci towarzystwa byli obsługiwani w godzinach 9 – 17. Decyzja ma na celu dostosowanie Centrum Informacyjnego do potrzeb klientów i jest podyktowana zaobserwowaną w ostatnim czasie dużą ilością połączeń przychodzących na infolinię również poza dotychczasowymi godzinami pracy.
Centrum Informacyjne Skandii jest od 2003 roku w całości obsługiwane przez CCP. Klienci dzwoniąc pod numer infolinii mogą uzyskać informacje na temat polis, oferty produkowanej oraz porozmawiać o swoim ubezpieczeniu. Mogą również skorzystać ze stworzonego przez Call Center Poland menu IVR[2], w którym uzyskają automatyczną informację o najważniejszych, podstawowych danych dotyczących ich polisy.