Skandia dłużej w wakacje

Od poniedziałku 23 czerwca Call Center[1] Poland przedłuża godziny działania Centrum Informacyjnego Skandia Życie TU. Firma podjęła decyzję o wydłużeniu godzin pracy infolinii w okresie wakacyjnym. Centrum pracować będzie w godzinach 8 – 18.

Dotychczas klienci towarzystwa byli obsługiwani w godzinach 9 – 17. Decyzja ma na celu dostosowanie Centrum Informacyjnego do potrzeb klientów i jest podyktowana zaobserwowaną w ostatnim czasie dużą ilością połączeń przychodzących na infolinię również poza dotychczasowymi godzinami pracy.

Centrum Informacyjne Skandii jest od 2003 roku w całości obsługiwane przez CCP. Klienci dzwoniąc pod numer infolinii mogą uzyskać informacje na temat polis, oferty produkowanej oraz porozmawiać o swoim ubezpieczeniu. Mogą również skorzystać ze stworzonego przez Call Center Poland menu IVR[2], w którym uzyskają automatyczną informację o najważniejszych, podstawowych danych dotyczących ich polisy.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Wideorewolucja w komunikacji

Rzeczywistość zmienia się na naszych oczach, a my z petentów szybko przeobrażamy się w wymagających klientów. Naturalne jest więc to, że firmy usługowe zaczynają korzystać z nowych sposobów komunikacji - kanałów wideo.