Towarzystwo Finansowe SKOK poinformowało, że dzięki emisji akcji w pierwotnej ofercie publicznej chce rozbudować sieć bankomatów do 380 (docelowo 600), zbudować Centrum Obsługi Kart i Terminali oraz contact center[1]. Nie wiadomo, czy będzie to własne CC, czy TF skorzysta z usług firmy zewnętrznej.
Dla outsourcingowych call center[2] będzie to nie lada gratka, gdyż w SKOK-ach skupionych jest ponad 1,6 mln klientów, którzy dotychczas byli pozbawieni profesjonalnej obsługi sprzedażowej prowadzonej przez telefon.
Słownik
1. ↑ contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. ↑ call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…