Wspólna lojalność arvato i Heureki

arvato services Polska rozpoczęło współpracę z agencją reklamową Heureka w zakresie obsługi programów lojalnościowych. Dzięki podpisanej umowie pomiędzy arvato i Heureką, agencja zaczęła intensywnie wspierać arvato przy obsłudze programów lojalnościowych w ramach nowo pozyskanych kontraktów.

– Heureka pomagać nam będzie głównie przy kreatywnej obsłudze nowych przedsięwzięć – tłumaczy Lidia Ratajczak-Kluck, Dyrektor Obszaru Media i DM w arvato services Polska. – Po stronie agencji leżeć będzie m.in. współuczestnictwo przy budowie mechanizmu programu lojalnościowego, przygotowanie projektu materiałów reklamowych, takich jak katalogi czy ulotki, a także wsparcie ATL[1].

Przy koordynacji obsługiwanych programów lojalnościowych, arvato korzystać będzie także z prawnego wsparcia agencji. Kooperacja sprowadzać się będzie głównie do przygotowania regulaminu oraz niezbędnych dokumentów dla Ministerstwa Finansów.

– O współpracy z Heureką zadecydowało przede wszystkim jej doświadczenie. Przy wyborze kierowaliśmy się jednak nie tylko dotychczasowymi osiągnięciami agencji, ale również jej nieszablonowym podejściem do powierzanych projektów oraz pomysłowością – wylicza Lidia Ratajczak-Kluck.

Heureka została włączona do wąskiego grona agencji, nominowanych do zeszłorocznej nagrody Mixx Award Polska w kategorii Agencja Roku.

Słownik
1. ATL. Above the line, ang. “powyżej linii” jest rodzajem strategii marketingowej skierowanej do odbiorcy masowego bez personalizowania przekazu z…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *