Kolejna umowa na wdrożenie systemu Altar Contact Center

W kwietniu 2008 roku, spółka Altar oraz operator telefonii alternatywnej VoxNet S.A. zawarły umowę na realizację projektu informatycznego, obejmującego wdrożenie systemu Altar Contact Center[1].

Realizacja projektu ma na celu uruchomienie nowej usługi przez firmę VoxNet S.A., polegającej na świadczeniu outsourcingu usług telemarketingowych. Projekt został podzielony na trzy główne etapy. Etap I, który jest realizowany obecnie, obejmuje dostawę sprzętu komunikacyjnego oraz uruchomienie systemu w zakresie pozwalającym na obsługę 43 stanowisk konsultantów contact center. Wdrażane rozwiązanie obejmuje między innymi takie funkcjonalności jak IVR[2], PDS (Power Dial System), ACD[3] (Automatic Call Distribution), LCR (Least Cost Routing), taryfikacja połączeń oraz inne.

VoxNet S.A. to polska firma działająca na krajowym rynku telekomunikacyjnym. Od 2002 roku świadczy usługi zintegrowanej telefonii przewodowej przy wykorzystaniu własnych, nowoczesnych technologii i infrastruktury technicznej wiodących operatorów krajowych i zagranicznych.

VoxNet S.A. zajmuje czołową pozycję wśród dostawców kart typu pre-paid umożliwiających wykonywanie tanich międzynarodowych rozmów telefonicznych – karta TeleRabat® i PAPUGA. Jako jedna z pierwszych firm VoxNet S.A. wprowadziło usługę połączeń międzynarodowych i międzymiastowych przez numery o podwyższonej płatności – AleNumer.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
3. ACD. system, który rozdziela połączenia przychodzące do konkretnej grupy Agentów. Przeważnie jest częścią systemu CTI (Computer Telephony Integration). System…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *