W kwietniu 2008 roku, spółka Altar oraz operator telefonii alternatywnej VoxNet S.A. zawarły umowę na realizację projektu informatycznego, obejmującego wdrożenie systemu Altar Contact Center[1].
Realizacja projektu ma na celu uruchomienie nowej usługi przez firmę VoxNet S.A., polegającej na świadczeniu outsourcingu usług telemarketingowych. Projekt został podzielony na trzy główne etapy. Etap I, który jest realizowany obecnie, obejmuje dostawę sprzętu komunikacyjnego oraz uruchomienie systemu w zakresie pozwalającym na obsługę 43 stanowisk konsultantów contact center. Wdrażane rozwiązanie obejmuje między innymi takie funkcjonalności jak IVR[2], PDS (Power Dial System), ACD[3] (Automatic Call Distribution), LCR (Least Cost Routing), taryfikacja połączeń oraz inne.
VoxNet S.A. to polska firma działająca na krajowym rynku telekomunikacyjnym. Od 2002 roku świadczy usługi zintegrowanej telefonii przewodowej przy wykorzystaniu własnych, nowoczesnych technologii i infrastruktury technicznej wiodących operatorów krajowych i zagranicznych.
VoxNet S.A. zajmuje czołową pozycję wśród dostawców kart typu pre-paid umożliwiających wykonywanie tanich międzynarodowych rozmów telefonicznych – karta TeleRabat® i PAPUGA. Jako jedna z pierwszych firm VoxNet S.A. wprowadziło usługę połączeń międzynarodowych i międzymiastowych przez numery o podwyższonej płatności – AleNumer.