Connect with us

IVONA wspiera światowy standard MRCP

TECHNOLOGIE

IVONA wspiera światowy standard MRCP

IVO Software wydało nową wersję syntezatora mowy IVONA Telecom, która wspiera międzynarodowy standard MRCP – używany w największych systemach telekomunikacyjnych. MRCP (Media Resource Control Protocol) to protokół komunikacyjny umożliwiający tworzenie usług głosowych w architekturze klient/serwer.

Dzięki jego udostępnieniu w IVONA Telecom, syntezator ten stał się jednym z nielicznych systemów syntezy mowy na świecie, które można łatwo zainstalować w największych rozwiązaniach typu Call / Contact Center.

„Zastosowanie IVONY w systemach telekomunikacyjnych, takich jak Call Center czy IVR, zdecydowanie obniża koszt ich działania. Profesjonalny, radiowy głos czyta informacje przygotowane specjalnie dla klienta – setki lub tysiące rozmów w tym samym momencie… Do niedawna do takich zastosowań trzeba było tworzyć olbrzymie działy telefonicznej obsługi. Dzisiaj Ivona daje firmom potężne oszczędności” – mówi Łukasz Osowski, Prezes Zarządu Ivo Software Sp. z o.o.

IVONA Telecom już teraz jest bardzo powszechnie wykorzystywana w systemach IVR i centralach telefonicznych wielu renomowanych firm. Z oprogramowania korzystają m.in. przedsiębiorstwa z branży bankowej, energetycznej, operatorzy telekomunikacyjni. Wiele firm z wdrożeniami czekało na wprowadzenie MRCP w IVONIE.

„IVONA Telecom jest zdecydowanie najczęściej wybieranym syntezatorem mowy w Polsce. Najbardziej cieszy nas tendencja wymieniania wcześniej instalowanych produktów konkurencji na IVONĘ. Pokazuje to, jak bardzo klientom zależy na mowie najwyższej jakości” – dodaje Łukasz Osowski.

IVONA Telecom jest dostępna z dwoma polskimi głosami – Jacek i Ewa, amerykańskim – Jennifer, oraz rumuńskim – Carmen. Najbliższe planowane przez IVO nowe głosy to: nowe głosy polskie, męski angielski (z akcentem brytyjskim i amerykańskim) oraz głos niemiecki.

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o. o. oraz członek zarządu Polskiego Instytutu Wiedzy Praktycznej - właściciela platformy WIEDZAPRAKTYCZNA.pl.

Skomentuj

POPULARNE