Connect with us

Generał w systemie direct

AKTUALNOŚCI

Generał w systemie direct

Towarzystwo ubezpieczeniowe Generali od maja rozpocznie oferowanie swoich usług i produktów w systemie direct: telefon / Internet.

Sprzedaż w tym systemie ma być dla firmy – na razie – uzupełniającym kanałem dystrybucji dla tradycyjnych sieci sprzedaży, ale nie wykluczone jest, że kanał ten będzie odgrywał główną rolę w procesie sprzedaży ubezpieczeń.

– Dotychczas brakowało nam zdalnego kanału dostępu do naszej oferty, przez co narażaliśmy się na tracenie z pola widzenia rynku wartego kilkaset mln zł rocznie” – stwierdza w komunikacie firmy Andrzej Jarczyk, prezes zarządu Grupy Generali w Polsce.

Jeszcze w tym roku Generali chce sprzedać w tym modelu kilkadziesiąt tysięcy polis. Jak na razie firma posiada kilkanaście stanowisk w call center, ale jeszcze w tym roku przybędzie co najmniej kilkadziesiąt. System do zarządzania Call Center firmy Genesys wdrożył Qumak-Sekom.

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o. o. oraz członek zarządu Polskiego Instytutu Wiedzy Praktycznej - właściciela platformy WIEDZAPRAKTYCZNA.pl.

Skomentuj

POPULARNE