Connect with us

Chatterbot Ewa – sztuczna inteligencja w call center?

TECHNOLOGIE

Chatterbot Ewa – sztuczna inteligencja w call center?

Spółka Stanusch Technologies stworzyła wirtualnego doradcę – chatterbota symulującego zachowanie człowieka i komunikującego się przy pomocy naturalnej mowy.

Ten nowy program komputerowy, najinteligentniejszy w kraju dzięki dużej bazie faktów, wykorzystuje sztuczną inteligencję i może np. zastąpić żywego konsultanta call center.

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o. o. oraz członek zarządu Polskiego Instytutu Wiedzy Praktycznej - właściciela platformy WIEDZAPRAKTYCZNA.pl.

Skomentuj

POPULARNE