Connect with us

Crowley Data Poland ciągle na fali wzrostowej

AKTUALNOŚCI

Crowley Data Poland ciągle na fali wzrostowej

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku firma Crowley Data Poland osiągnęła bardzo dobre wyniki finansowe. W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego Spółka odnotowała 15% wzrost przychodów oraz wyższy o ponad 200 tys. PLN wskaźnik EBITDA. W pierwszym kwartale 2008 wzrosła także o ponad 20% – do 4,8 tys. – liczba obsługiwanych przez Crowley klientów biznesowych.

Dynamiczny wzrost firmy osiągnięty w pierwszym kwartale b.r. wygenerowany został w oparciu o dwa główne obszary – usługi głosowe, których sprzedaż wzrosła o ponad 30% w stosunku do pierwszego kwartału roku 2007, oraz ofertę sieci regionalnych, która powiększyła się czterokrotnie!W świetle spadających przychodów ze stacjonarnych usług głosowych u większości operatorów (Telekomunikacja Polska w 2007 roku zanotowała spadek o 9%), osiągnięty przez Crowley wzrost sprzedaży usług opartych na prefix-ie stanowi rynkowy ewenement. Firma zawdzięcza ten wynik wyłącznie swojej agresywnej i sprawnej polityce sprzedażowej oraz umiejętnej obsłudze klientów. Do stabilnych i wciąż rosnących źródeł przychodów należy zaliczyć obszar usług dostępu do Internetu oraz transmisji danych, których sprzedaż stanowi blisko 60% osiąganych przychodów.

– Wyniki pierwszego kwartału pozwalają optymistycznie oceniać realizację założonych na ten rok celów budżetowych. – mówi Zuzanna Góral, Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu Crowley Data Poland. – Jestem przekonana, że nowo podjęte projekty, takie jak rozwój kanałów sprzedaży, czy też w dłuższej perspektywie rozszerzenie portfolio produktowego o usługi MVNO, przyniosą dodatkowy pozytywny wpływ na wynik firmy.

Crowley Data Poland zamierza pod koniec drugiego kwartału 2008 rozpocząć testy oferty CROWLEY TeleMobile, zaś jesienią zacząć komercyjnie świadczyć te usługi dla swoich klientów. Istotnym źródłem wzrostu w kolejnych kwartałach ma pozostać działalność w obszarze sieci regionalnych oraz kompleksowych usług skierowanych do klientów z sektora publicznego.

– Mając na uwadze ostrą konkurencją i spadające ceny, do dużych sukcesów firmy należy zaliczyć umiejętne zarządzanie cyklem życia klientów oraz skuteczne ograniczanie churnu. – mówi Dariusz Terlecki, Członek Zarządu i Dyrektor Handlowy Crowley Data Poland. – Taka działalność zapewnia nam nie tylko duże oszczędności, ale i stabilne planowanie przychodów.

Sektor klientów publicznych jest jednym ze strategicznych rynków obsługiwanych przez Crowley, w którym firma podjęła skuteczną walkę z monopolem i wypracowała silną pozycję. Startując w postępowaniach przetargowych, niejednokrotnie Crowley jest jedynym podmiotem rywalizującym z operatorem zasiedziałym lub też jednym z ‘motorów’ tworzonego na takie potrzeby konsorcjum. Przykładem takiej aktywność w pierwszym kwartale tego roku było uczestnictwo w konsorcjum i przystąpienie do przetargu na realizację największego projektu telekomunikacyjnego na rynku public ogłoszonego przez Ministerstwo Finansów. Tego typu projekty stanowią wielkie wyzwania organizacyjne, w których Crowley świetnie wykorzystuje swoje kompetencje formalne, techniczne i koordynacyjne.

Czytaj dalej
Reklama
Może to także Ciebie zainteresuje...
Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o. o. oraz członek zarządu Polskiego Instytutu Wiedzy Praktycznej - właściciela platformy WIEDZAPRAKTYCZNA.pl.

Skomentuj

POPULARNE