środa, 17 Październik 2018
13 °c
Warsaw

SL

inaczej Service Level. Pojęcie związane z oceną sprawności obsługi ruchu przychodzącego z wykorzystaniem różnych miar.

SL – nazywane także jako SLA to inaczej porozumienie dotyczące poziomu obsługi. Najczęściej spotykanym poziomem SL / SLA jest wartość wyrażona w procentach dotycząca ilości odebranych połączeń w ciągu 10, 20 czy 60 sekund. np. Nasze SL to 80 w 20 (80% połączeń odbieranych w 20 sekund) i wynosi 95%.

Dla różnych projektów określa się różne SL. Przyjmuje się powszechnie, że SL wyższe niż 95% jest z punktu widzenia biznesowego nieopłacalne, generujące zbyt duże koszty operacyjne.

« Back to Glossary Index
Redakcja

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Dołącz do naszej grupy na Facebook.com

 
CZYTELNICY CCNEWS.PL
Grupa na Facebooku · 116 członków
Dołącz do grupy
Grupa dedykowana czytelnikom i przyjaciołom portalu ccnews.pl, gdzie każdy członek może w swobody sposób komunikować się z innymi czytelnikami. Jeśli ...
 

AKTUALNOŚCI

Zaloguj się do konta

Uzupełnij poniższe pola aby się zarejestrować

Odzyskaj hasło.

Wpisz swój login lub adres e-mail aby odzyskać hasło.