omnichannel

(z ang. wielokanałowość) – rozwiązanie związane z technologią i strategią, które zakłada synergię sprzedaży i/lub obsługi klienta w wielu kanałach (internet, telefon, sms, e-mail, stacjonarny, czat, video-czat etc).

W odróżnieniu od pojęcia multichannel (multikanałowości) obsługa/sprzedaż odbywać się może w kilku kanałach jednocześnie w zależności od oczekiwań co do sposobu obsługi przez klienta. Co istotne – klient w każdym z kanałów jest obsługiwany w ten sam sposób. W przypadku strategii omnichannel – wybór kanału zależy od klienta. Całość obsługi może odbywać się w jednym kanale, zaczynać się w jednym, a kończyć w drugim lub kanały obsługowe mogą się nawzajem przenikać po uprzedniej akceptacji przez klienta.

« Back to Glossary Index



Kliknij by skomentować

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry