efekt wow

zjawisko powstałe w wyniku zastosowania strategii Customer Experience (CX) podczas kontaktu firmy z konsumentem i z reguły polega na dostarczeniu konsumentowi usługi lub produktu przewyższającego oczekiwania klienta. Efektem wow nie będzie wręczenie klientowi próbek innych produktów, ani wręczenie kuponu rabatowego na następne zakupy (chyba, że jest to kolejna transakcja i klient rokuje na następne zakupy). Celem efektu wow nie jest podniesienie wartości portfela zakupów konsumenta, a zbudowanie pozytywnej relacji mającej na celu podniesienie wskaźnika CXindex (Customer Experience Index).

Wywoływanie efektów wow musi zostać zaplanowane w tzw. Mapie Podróży Klienta i potwierdzone w przyjętej przez firmę strategii Customer Experience Management.

« Back to Glossary Index
Redakcja

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Podobne artykuły

POLECAMY z ostatnich 7 dni

Zaloguj się do konta

Uzupełnij poniższe pola aby się zarejestrować

Odzyskaj hasło.

Wpisz swój login lub adres e-mail aby odzyskać hasło.