Customer Journey

REKLAMA

inaczej Mapa Podróży Klienta – analiza, która porządkuje i systematyzuje aktualną podróż klienta poprzez wszystkie punkty styku z firmą. Jest to zapis opisujący wszystkie punkty styku klient – firma, kto nimi zarządza, jakie klient odczuwa w tych miejscach emocje, co dzieje się w tym czasie w procesach wewnątrz organizacji, jakie są cele kontaktu etc.

« Back to Glossary Index
Redakcja

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

REKLAMA

Dołącz do naszej grupy na Facebook.com

 
CZYTELNICY CCNEWS.PL
Grupa na Facebooku · 116 członków
Dołącz do grupy
Grupa dedykowana czytelnikom i przyjaciołom portalu ccnews.pl, gdzie każdy członek może w swobody sposób komunikować się z innymi czytelnikami. Jeśli ...
 

AKTUALNOŚCI

Zaloguj się do konta

Uzupełnij poniższe pola aby się zarejestrować

Odzyskaj hasło.

Wpisz swój login lub adres e-mail aby odzyskać hasło.