Kilka słów o nas

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Do kogo adresujemy portal ccnews.pl?

  • do kadry zarządzającej przedsiębiorstwami zajmującymi się sprzedażą, wytwórstwem i usługami, którzy w przedmiocie swojego działania muszą utrzymywać kontakt z klientem masowym
  • do kadry centrów obsługi klienta – zarówno tych stacjonarnych, jak i tych działających zdalnie czy w zorganizowanych centrach obsługi klienta w kanałach zdalnych
  • do osób żywo zainteresowanych rynkiem i procesami obsługi klienta
  • entuzjastów sprzedaży przez kanały zdalne
  • influencerów branży customer care, performance marketing, crm oraz erp
  • dostawców rozwiązań technologicznych i sprzętu dedykowanych działom obsługi klienta
  • do entuzjastów obsługi klienta w nowoczesnych kanałach obsługi klientów

Portal ccnews.pl jest niezależnym medium informacyjnym. Nie jesteśmy powiązani kapitałowo z żadną spółką technologiczną czy usługową działającą zarówno na terenie Polski jak i reszty świata.

NEWSLETTER

Newsletter trafia dwa razy w tygodniu do ponad 13 800 osób. Są to głównie pracownicy in-house i outsourcing call centers, działów sprzedaży i administracji publicznej.

PROFILE W SOCIAL MEDIACH

Prawie 4700 fanów na Facebook, którzy chętnie komentują, dzielą się i wyrażają swoje emocje pod postami. Dodatkowo prowadzimy także profile w serwisach Twitter i LinkedIn.

WERSJA NA KOMÓRKĘ

Zadbaliśmy także o naszych czytelników, którzy czytają nas w telefonach komórkowych jadąc lub wracając do pracy. Z tej opcji chętnie też korzystają telemarketerzy pracujący np. na infoliniach podczas małego ruchu przychodzącego w miejscach, gdzie blokowany jest dostęp do sieci Internet.

WERSJA NA TABLET

Przygotowaliśmy dla naszych czytelników czytających nas na tabletach wersję responsywną serwisu. Dzięki czemu nie muszą oni czegokolwiek robić, by w wygodny sposób czytać artykuły opublikowane w serwisie.

KOMUNIKATY WEB-PUSH

W kilka sekund po opublikowaniu nowego artykułu informacja o nim trafia do ponad 1000 osób prenumerujących powiadomienia web-push. To oznacza, że trafiamy do dużego grona ekspertów zanim jeszcze informacja trafi do naszych prenumeratorów!

KANAŁ YOUTUBE / VIMEO

Dla fanów obrazu i dźwięku przygotowaliśmy także kanały video na popularnych portalach internetowych YouTube oraz Vimeo.

INFORMACJA PRAWNA:

Na podstawie art. 14a ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz. U. Dz.U. 1984 nr 5 poz. 24) z późniejszymi zmianami informujemy, że:

  • rozmówcom, którzy udzielają informacji i wywiadów przysługuje prawo do dokonywania autoryzacji dosłownie cytowanej wypowiedzi;
  • rozmówca ten ma 6 godzin na dokonanie autoryzacji wypowiedzi przesłanej przez dziennikarza (czas liczony jest od chwili dostarczenia tekstu do autoryzacji) – Art. 14a pkt 4;
  • w przypadku odmowy udzielenia autoryzacji lub dostarczenia autoryzacji po terminie wskazanym w art. 14a pkt 4 uznaje się wypowiedź za autoryzowaną (na podstawie art. 14a pkt 7).

Zaloguj się do konta

Uzupełnij poniższe pola aby się zarejestrować

Odzyskaj hasło.

Wpisz swój login lub adres e-mail aby odzyskać hasło.

Czy masz jakieś pytanie?