Kilka słów o nas

Kilka nieskomplikowanych zdań

o prostej historii naszego portalu...

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Nasi eksperci byli gośćmi programów i artykułów w następujących mediach:

notes

Co miesiąc publikujemy od 90 do 150 newsów i artykułów. Wszystkie teksty pojawiają się w wynikach wyszukiwania newsowej wyszukiwarki google (news.google.com) docierając w ten sposób ciągle do nowych osób poszukujących aktualności z rynku customer care.

video-player

W ramach portalu prowadzimy program telewizyjny CC TALK, w którym rozmawiamy z zaproszonymi gośćmi na tematy związane z obsługą klienta. Pierwszy sezon programu to 16 odcinków emitowanych równolegle na kilku kanałach na YouTube i Facebook. Sezon drugi emitowany na stronach ccnews.pl, YouTube i Facebook od października 2018 r.

Od końca 2018 roku serwis wzbogacił się także o cotygodniowy podkast K2 Podcast publikowany na takich platformach jak Spreaker, iTunes i wiele innych.

stats

W 2018 roku opublikowaliśmy na łamach serwisu CCNEWS 1000 artykułów. Docierając w ten sposób (wg. statystyk Google Analytics) do 3 mln UU w całym minionym roku.

Do kogo adresujemy portal ccnews.pl?

  • do kadry zarządzającej przedsiębiorstwami zajmującymi się sprzedażą, wytwórstwem i usługami, którzy w przedmiocie swojego działania muszą utrzymywać kontakt z klientem masowym
  • do kadry centrów obsługi klienta – zarówno tych stacjonarnych, jak i tych działających zdalnie czy w zorganizowanych centrach obsługi klienta w kanałach zdalnych
  • do osób żywo zainteresowanych rynkiem i procesami obsługi klienta
  • entuzjastów sprzedaży przez kanały zdalne
  • influencerów branży customer care, performance marketing, crm oraz erp
  • dostawców rozwiązań technologicznych i sprzętu dedykowanych działom obsługi klienta
  • do entuzjastów obsługi klienta w nowoczesnych kanałach obsługi klientów

Portal ccnews.pl jest niezależnym medium informacyjnym. Nie jesteśmy powiązani kapitałowo z żadną spółką technologiczną czy usługową działającą zarówno na terenie Polski jak i reszty świata.

NEWSLETTER

Newsletter trafia dwa razy w tygodniu do ponad 14 000 osób. Są to głównie pracownicy in-house i outsourcing call centers, działów sprzedaży i administracji publicznej.

PROFILE W SOCIAL MEDIACH

Prawie 4800 fanów na Facebook, którzy chętnie komentują, dzielą się i wyrażają swoje emocje pod postami. Dodatkowo prowadzimy także profile w serwisach Twitter i LinkedIn.

WERSJA NA KOMÓRKĘ

Zadbaliśmy także o naszych czytelników, którzy czytają nas w telefonach komórkowych jadąc lub wracając do pracy. Z tej opcji chętnie też korzystają telemarketerzy pracujący np. na infoliniach podczas małego ruchu przychodzącego w miejscach, gdzie blokowany jest dostęp do sieci Internet.

WERSJA NA TABLET

Przygotowaliśmy dla naszych czytelników czytających nas na tabletach wersję responsywną serwisu. Dzięki czemu nie muszą oni czegokolwiek robić, by w wygodny sposób czytać artykuły opublikowane w serwisie.

KANAŁ YOUTUBE / VIMEO

Dla fanów obrazu i dźwięku przygotowaliśmy także kanały video na popularnych portalach internetowych YouTube oraz Vimeo.

PODKAST K2

Od listopada 2018 jesteśmy wydawcą podkastu K2 Podcast, gdzie dwóch prowadzących: Karol Bancerz i Karol Bartkowski z gośćmi rozmawiają o tematach związanych z customer care i social selling.

KOMUNIKATY WEB-PUSH

W kilka sekund po opublikowaniu nowego artykułu informacja o nim trafia do ponad 1200 osób prenumerujących powiadomienia web-push. To oznacza, że trafiamy do dużego grona ekspertów zanim jeszcze informacja trafi do naszych prenumeratorów!

INFORMACJA PRAWNA:

Na podstawie art. 14a ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz. U. Dz.U. 1984 nr 5 poz. 24) z późniejszymi zmianami informujemy, że:

  • rozmówcom, którzy udzielają informacji i wywiadów przysługuje prawo do dokonywania autoryzacji dosłownie cytowanej wypowiedzi;
  • rozmówca ten ma 6 godzin na dokonanie autoryzacji wypowiedzi przesłanej przez dziennikarza (czas liczony jest od chwili dostarczenia tekstu do autoryzacji) – Art. 14a pkt 4;
  • w przypadku odmowy udzielenia autoryzacji lub dostarczenia autoryzacji po terminie wskazanym w art. 14a pkt 4 uznaje się wypowiedź za autoryzowaną (na podstawie art. 14a pkt 7).

Login to your account below

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.