Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta

Gdyby w jednym miejscu i czasie przedstawić zarówno najlepsze praktyki, innowacyjne narzędzia i inspirujące studia przypadku w wielokanałowej obsłudze klienta, to można byłoby powiedzieć, że takie miejsce to prawdziwa świątynia mistrzów. Świątyni budować nikt już nie będzie, ale w takim miejscu zawsze miło jest się spotkać.

Gdyby w jednym miejscu i czasie przedstawić zarówno najlepsze praktyki, innowacyjne narzędzia i inspirujące studia przypadku w wielokanałowej obsłudze klienta, to można byłoby powiedzieć, że takie miejsce to prawdziwa świątynia mistrzów. Świątyni budować nikt już nie będzie, ale w takim miejscu zawsze miło jest się spotkać.

Dlatego 6 września na dachu Warszawy rozpocznie się pierwsze spotkanie z cyklu „Mistrzowie Efektywniej Obsługi Klienta”, której branżowym partnerem medialnym jest portal ccnews.pl.

Przez 5,5 godziny będzie dużo soczystych prezentacji i wystąpień. Będzie to jednak konferencja inna niż wszystkie, bo każda z tych prezentacji będzie w sobie zawierała skumulowaną wiedzę. Nie będzie – znanego z wielu innych wydarzeń – rozciągania tematu. Każdy z prelegentów będzie miał tylko 20 minut na zaprezentowanie tematu – a to oznacza, że w wystąpieniach będzie tylko to, co najsmaczniejsze i najważniejsze. Prawdziwa uczta mistrzów!

W środowy poranek i wczesne przedpołudnie na 32 piętrze Golden Floor Tower spotkanie m.in. Magdalene Wąsiewicz, Karola Fronia, Andrzeja Wiśniewskiego, Michała Stobieckiego, Łukasza Kobieca, Waldemara Cichacza i Karola Bancerza.

Podczas spotkania poznacie case studies wdrożenia chmurowego call center[1] w iTaxi, poznacie zasady budowania skutecznego zespołu managerów i telemarketerów. Będzie także mowa o roli głosu i dźwięku w pracy telemarketera. Zaprezentowany zostanie także case-studies ze zmian wprowadzonych przez jedną z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych w Polsce.

Będzie także mowa o X i Y – zarówno w kontekście pracownika, ale także i klienta. To ważny temat, bo w konkretnych przykładach pokażemy, że nie tylko telefonem call center musi stać. Nie zabraknie także wielkiego zderzenia dwóch galaktyk w postaci zasobów ludzkich i Internetu Rzeczy.

Na koniec – znakomita okazja do dyskusji przy trzech stolikach tematycznych: omnichannel[2], Internet Rzeczy i Efektywność sprzedażowa. Smaczku temu dodaje fakt, że spotkanie jest bezpłatne, ale wejść nań mogą tylko osoby, które przejdą surową selekcję. Nie będzie więc tutaj przypadkowych osób – będą praktycy, którzy codziennie zmierzają się z podobnymi problemami w swoich organizacjach.

Mimo wszystko będzie to maksymalna kumulacja tematów na mistrzowskim poziomie – wszak 32 piętro zobowiązuje!

Aby wziąć udział w spotkaniu zarejestruj się szybko na
https://konferencje.altar.com.pl

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. omnichannel. (z ang. wielokanałowość) – rozwiązanie związane z technologią i strategią, które zakłada synergię sprzedaży i/lub obsługi klienta w…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *