czwartek, 18 Październik 2018
18 °c
Warsaw
Zapisz w swoim kalendarzu

Goście specjalni

Mariusz BarańskiPZU

Tomasz DziobiakDBMS

Sławomir FaconPKO Finat

Anna FilsTraining Designers

Rafał JaroszCustomer-Heroes.com

Żaneta LamparskaOEX Voice Contact Center

Kazimierz NalepaTMTgroup

Grzegorz PaterekOEX Voice Contact Center

Aleksander SkałkaSALESmanago

Jowita SpychalskaTraining Designers

Piotr SuchodolskiSMEO

Tomasz TeteryczPKO Ubezpieczenia

Klaudia TolmanRyślicielka

Analiza i planowanie w contact center

Warszawa Weź udział w wydarzeniu!

06/11/2018 - 07/11/2018

Contact center to często pierwszy punkt styczny klienta z naszą firmą. Na tej podstawie buduje one swoja opinie i podejmuje decyzje. To jaki jest to odbiór naszej organizacji zależy od tego czy wszystko funkcjonuje efektywnie. Braki w planowaniu i błędne analizy przekładają się na każdy element pracy contact center.

Chcemy Państwu pokazać jak:

– zarządzać ludźmi, planować zatrudnienie i optymalnie koordynować pracę zespołu by w pełni wykorzystać jego efektywność. Zaprezentujemy jak badać i wzmacniać zaangażowanie pracowników.
Wskażemy: modele życia klienta i mierzenie efektywności procesów obsługi klienta. Pokażemy jak tworzyć raporty, które stanowią ważną, miarodajną informację biznesową. Podpowiemy jak skutecznie przeanalizować stan posiadanej przez nas bazy danych.

Zaprezentujemy: reklamacje w aspekcie analitycznym- ile to naprawdę nas kosztuje, jak liczyć realne szkody/potencjalne zyski wynikłe z procesu reklamacyjnego.

Przeanalizujemy:

mierzalnie aspekty funkcjonowania contact center. Podpowiemy jak wzmocnić swoją przewagę konkurencyjną poprzez optymalne wykorzystanie wiedzy o nas samych i przełożenie jej na praktykę biznesową.
Weź udział w ważnym spotkaniu branżowym, poznaj doświadczenie innych i skorzystaj z niego.

Konferencja dedykowana jest przede wszystkim:

– osobom zarządzającym contact center
– HR managerom
– Analitykom
– reprezentantom działów planowania i analiz
– specjalistom od raportowania
– osobom odpowiedzialnym za strategię
– oraz wszystkim zainteresowanym tematyką contact center

Zarejestruj się teraz

Zarejestruj się teraz

Zaloguj się do konta

Uzupełnij poniższe pola aby się zarejestrować

Odzyskaj hasło.

Wpisz swój login lub adres e-mail aby odzyskać hasło.