niedziela, 19 Sierpień 2018
18 °c
Warsaw

Archiwa: Events

XII Insurance Forum

Paź 18

WKRÓTCE WIĘCEJ INFORMACJI

Warszawa

XVI Warsaw International Banking Summit

Paź 18

WKRÓTCE WIĘCEJ INFORMACJI

Warszawa

SUMMER DIGITAL SIGNAGE

Sie 08

Warszawa

Kontel Collaboration Roadshow: Sale konferencyjne i spółka

Cze 20

Kontel Collaboration Roadshow: Sale konferencyjne i spółka to wydarzenie dla partnetów handlowych. Jego celem jest zademonstrowanie funkcjonalności urządzeń do wideokonferencji takich firm, jak: Yealink, HRT, Altia Systems, KT, ClearOne, Reach oraz Plantronics. Liczba miejsc jest ograniczona. Udział jest bezpłatny.

Wrocław, Hotel Terminal, ul. Rakietowa 33, Sala Odyssey

Kontel Collaboration Roadshow: Sale konferencyjne i spółka

Cze 06

Kontel Collaboration Roadshow: Sale konferencyjne i spółka to wydarzenie dla partnetów handlowych. Jego celem jest zademonstrowanie funkcjonalności urządzeń do wideokonferencji takich firm, jak: Yealink, HRT, Altia Systems, KT, ClearOne, Reach oraz Plantronics. Liczba miejsc jest ograniczona. Udział jest bezpłatny.

Gdańsk, Hotel Almond, ul. Toruńska 12, Sala Vanilia 09:30 - 15:00

Nowe technologie w Contact Center

Maj 22

Na rynku pracy co raz trudniej znaleźć pracowników na tzw. słuchawkę. Rynek w Polsce się mocno zmienił, otworzył. Praca w Contact Center również uległa przeobrażeniu. Właśnie; kiedyś mieliśmy do czynienia z klasycznym Call Center, gdzie w zasadzie funkcjonowały tylko telefony oraz CRM, bądź inny system do prowadzenia i archiwizowania informacji o kliencie. Liczyła się przede wszystkim rozmowa z człowiekiem, bo ani skrypt, ani automat nie poradzi sobie przy tylu zmiennych, jak ludzkie emocje, czy niestandardowa sytuacja kliencka.

Warszawa

Gala wręczenia nagród konkursów Telemarketer Roku i Złota Słuchawka

Maj 24

Niezwykły wieczór zwycięzów dwóch najważniejszych konkursów branży call i contact center w Polsce - Telemarketer Roku 2018 i Złota Słuchawka odbędzie się 24 maja 2018 w Teatrze Capitol, w Warszawie. Uroczyste wręczenie nagród dla: - najlepszych konsultantów telefonicznych, - wspaniałych zespołów contact center, - wybitnych team managerów oraz - wyjątkowych projektów realizowanych w strukturach cc. Gala to wydarzenie, które przyciąga najważniejszych ekspertów i przedstawicieli branży cc, firm szkoleniowych oraz technologicznych. To wielkie wydarzenie, promujące najwyżysze standardy jakości w zdalnej obsłudzie klienta.

Warszawa, Teatr Capitol 19:00 - 01:00

Jakość w Call Center wyróżnić się na tle konkurencji

Maj 17

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wyjątkowym jednodniowym spotkaniu biznesowym pt. "Jakość w Call Center - Wyróżnić się na tle konkurencji". Spotkanie skierowane jest do praktyków reprezentujących różne branże z największych organizacji na rynku. Uczestnictwo daje możliwość wymienienia się doświadczeniem, poznania rozwiązań stosowanych przez największe organizacje na rynku oraz pozyskania cennych biznesowych kontaktów.

Adgar Plaza 09:30 - 17:00

Zgrupowanie Asów Sprzedaży

Maj 17

W jaki sposób planować swoją pracę, aby bez problemu realizować cele sprzedażowe? Jak sprawić, aby to klienci zabiegali o współpracę z nami? Gdzie szukać wyróżników, kiedy oferowany przez nas produkt jest bardzo podobny do produktu konkurencji? To tylko część zagadnień, które zostaną poruszone podczas drugiej edycji ZGRUPOWANIA ASÓW SPRZEDAŻY, organizowanego przez redakcję magazynu „As Sprzedaży” w dniach 17-18 maja w Warszawie.

Atrium Tower, Al. Jana Pawła II 25, Warszawa

Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta

Kwi 17

Najlepsze praktyki, innowacyjne narzędzia, inspirujące studia przypadków w wielokanałowej obsłudze klienta przedstawione w formule warsztatów i dyskusji, czyli wszystko, o czym nie usłyszałeś na innych tego typu branżowych spotkaniach. Podczas III edycji poruszone zostaną tematy: motywacji zespołu contact center, inteligentny bot głosowy, efektywne planowanie pracy w contact center.

Golden Floor Tower 08:45 - 13:40

Festiwal Call Center

Maj 15

I Edycja Festiwalu Call Center. Spotkanie branży call i contact center w formacie festiwalowym, gdzie w mniej oficjalnej atmosferze spotykają się eksperci tej branży.

Digital Knowledge Village 09:00 - 18:00

Klient w Urzędzie

Kwi 24

Jest to jedyna tak sprofilowana konferencja – dla menedżerów sektora publicznego odpowiedzialnych za efektywność pracy urzędu, obszar wielokanałowej obsługi klienta i świadczone usługi elektroniczne.

Europejskie Centrum Solidarności 09:30 - 16:00

GigaCon: UX/UI Conference

Kwi 23

Podczas konferencji przedstawimy aktualne trendy w projektowaniu serwisów i produktów przyjaznych użytkownikowi, praktycy podzielą się swoimi doświadczeniami przedstawiając konkretne przypadki.

Hotel Dębowa Góra Active & Spa 09:30 - 17:15

Jak technologie firmy IBM mogą skutecznie wesprzeć przygotowania i realizację wymagań RODO?

Kwi 12

Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. zaprasza do uczestnictwa w seminarium pt: „Jak technologie firmy IBM mogą skutecznie wesprzeć przygotowania i realizację wymagań RODO?”.

Novotel Warszawa Centrum 09:30 - 15:00

Zaloguj się do konta

Uzupełnij poniższe pola aby się zarejestrować

Odzyskaj hasło.

Wpisz swój login lub adres e-mail aby odzyskać hasło.