Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB już po raz jedenasty organizuje konkurs Telemarketer Roku. To jedyne takie wydarzenie dla branży contact center[1], w którym nagradzani są konsultanci telefoniczni. Od 7 do 17 stycznia 2019 można zgłaszać swoje kandydatury do Jury konkursu.
Celem konkursu Telemarketer Roku jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy konsultanta oraz promocja najlepszych standardów i praktyk w zdalnej obsłudze klienta. W ramach konkursowego zgłoszenia przesyłane są trzy rozmowy konsultanta, które zostaną ocenione przez Jury. W tegorocznej edycji pojawi się kilka nowości, m.in. każdy uczestnik otrzyma informację o liczbie zdobytych punktów oraz wskazówki nad czym powinien pracować, aby zwiększyć swoją szansę na tytuł Telemarketera Roku w przyszłości. Ponadto przyznana zostanie Nagroda Specjalna za obsługę w kanale Czat.
SMB zaprasza osoby, które chcą budować profesjonalny wizerunek branży contact center, do zgłaszania swoich kandydatur do konkursowego Jury. Zainteresowani powinni bezpośrednio pracować z konsultantami co najmniej 3 lata i obejmować takie stanowiska jak: Trener, Kierownik Projektu, Manager ds. Jakości, Dyrektor Operacyjny, Szef Szkoleń i tym podobne. Udział w pracach Jury prestiżowego konkursu to niesamowita przygoda i wielkie wyróżnienie. Zgłoszenia do Jury przyjmowane są od 7 do 17 stycznia 2019 na stronie https://telemarketerroku.pl/jury
Zgłoszenia do konkursu Telemarketer Roku 2019 będą przyjmowane w dwóch terminach:
I termin: 11 luty – 8 marca 2019 roku;
II termin 11-15 marca 2019 roku.
Patronem medialnym konkursu od niemal
początku jego istnienia jest portal CCNEWS.PL