CUSTOMER EXPERIENCE PORADNIKI EVI- dentnie ciekawa miara, czyli jak NPS powoli odchodzi do lamusa 18 marca 20242 min. czytania
AKTUALNOŚCI EVENTY Lista nominowanych do finału Polish Contact Center Awards 19 marca 20242 min. czytania
Czy menadżer musi być człowiekiem? 3 obszary, w których może, a wręcz powinien wspierać się AI 19 marca 2024
AUTOMATYZACJA ZASOBY LUDZKIE Czy menadżer musi być człowiekiem? 3 obszary, w których może, a wręcz powinien wspierać się AI 19 marca 20244 min. czytania
AUTOMATYZACJA BEZPIECZEŃSTWO Liczba botów internetowych szybko rośnie. Już co trzeciz nich jest złośliwy 19 marca 20243 min. czytania
CASE STUDIES IN-HOUSE Jak wygląda obsługa klienta z niepełnosprawnością w mBanku? przezRafał Vobożil6 marca 2024
AUTOMATYZACJA OUTSOURCING VOICEBOT Akcje Teleperformance pikują po komunikacie Klarny o wirtualnych konsultantach przezRedakcja29 lutego 2024
ZASOBY LUDZKIE Polski pracownik jest niezaangażowany, niedoceniony i zestresowany pracą przezRedakcja18 marca 2024
Czy menadżer musi być człowiekiem? 3 obszary, w których może, a wręcz powinien wspierać się AI 19 marca 2024
Polska organizacja wygrywa z Facebookiem. Gigant nie może cenzurować, jak chce i kogo chce 14 marca 2024
ADMINISTRACJA PUBLICZNA Infolinia skarbówek zamiast pomagać, tylko przeszkadza przezRedakcja19 marca 2024
GDPR / RODO PRAWO Platforma X Elona Muska, nie egzekwuje własnych wytycznych reklamowych przezJarosław Owczarek14 grudnia 2023