Connect with us

PayPal w Arvato Polska

OUTSOURCING

PayPal w Arvato Polska

Arvato Polska w związku z pozyskaniem nowego klienta – firmy Pay Pal, lidera w zakresie płatności elektronicznych, planuje do połowy 2019 roku zatrudnić w Poznaniu 100 osób ze znajomością języka niemieckiego.

W chwili obecnej trwa już intensywna kampania rekrutacyjna nowych pracowników. Poszukiwane są osoby ze znajomością języka niemieckiego na poziomie B2 lub B2+, zaangażowanych i sumiennych, chcących zdobyć doświadczenie. Pracodawca oferuje system szkoleń produktowych oraz podnoszenia kwalifikacji, między innymi językowych. W tym celu zostały uruchomione bezpłatne konwersatoria w godzinach pracy. Nowatorski program nauki pozwala na rozwinięcie kompetencji językowych i większą swobodę komunikowania się oraz zdobycie pewności siebie w relacjach biznesowych.

Do zadań nowych pracowników należy pomaganie klientom niemieckojęzycznym w różnych kanałach komunikacji (telefon, e-mail, chat) w zakresie szybkiego i skutecznego rozwiązywania ich problemów technicznych, związanych z logowaniem do systemu, kontami użytkowników oraz płatnościami.

Pracownicy zatrudniani są w oparciu o umowy o pracę z konkurencyjnym wynagrodzeniem oraz wieloma benefitami, takimi jak opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, karta żywieniowa pre-paid, bilety na wydarzenia kulturalne, prezenty urodzinowe, świeże owoce oraz program rozwoju pracowników.

Nowy projekt Arvato został uruchomiony w centrum Poznania, w nowoczesnym i komfortowym biurowcu Maraton mieszczącym się przy ul. Królowej Jadwigi 43 i zajmuje powierzchnię prawie 1000 m2.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top