Voice Contact Center (VCC) uruchomił kolejny projekt z zakresu obsługi klienta. W ramach współpracy z Coca-Cola HBC Polska spółka z Grupy OEX realizuje działania z obszaru wsparcia sprzedaży skierowane do odbiorców biznesowych.
Kontrakt obejmuje prowadzenie sprzedaży w kanale B2B, współpracę z przedstawicielami handlowymi oraz budowanie relacji z klientami. Konsultanci VCC odpowiadają także za działania edukacyjne, obejmujące informowanie o nowych produktach i promocjach organizowanych przez Coca-Cola HBC Polska.
– Projekty łączące obsługę klienta biznesowego i sprzedaż wymagają dużej wiedzy produktowej oraz znajomości technik sprzedażowych. Kluczowa jest jednak umiejętności budowania pozytywnych relacji z siecią sprzedaży. Nasi konsultanci przechodzą kompleksowe szkolenia wewnętrzne oraz organizowane przez klientów – mówi Ewa Depta, członek zarządu Voice Contact Center.
W ramach współpracy z Coca-Cola HBC Polska konsultanci VCC ukończyli m.in. szkolenie z zakresu obsługi systemu ERP, który jest wykorzystywany podczas realizacji projektu.
Projekt dla Coca- Cola HBC Polska jest realizowany w warszawskim centrum operacyjnym Voice Contact Center.