Connect with us

Unicall uruchomiło infolinię dla Renault i Dacia

OUTSOURCING

Unicall uruchomiło infolinię dla Renault i Dacia

Unicall Communication Group Poland uruchomiło w czerwcu infolinię będącą wsparciem dla marek Renault i Dacia na rynku Polskim.

Obsługa obejmuje infolinię ogólną oraz dedykowane wparcie techniczne dla systemów multimedialnych oraz portali MyRenault i MyDacia. Renault wyszło naprzeciw oczekiwaniom kierowców, aby zapewnić wygodne kontakt w kwestiach technicznych w coraz bardziej skomputeryzowanym świecie motoryzacji.

Usługa odbiega od standardowego modelu outsourcingu, ponieważ jest świadczona w biurze producenta samochodów. Jak zaznacza Unicall takie rozwiązanie było niezbędne z uwagi na częste aktualizacje wiedzy produktowej wymagające styczności z wewnętrznymi działami wsparcia Renault, technikami, działem marketingu oraz dostępu do samochodów producenta. Firma Unicall zapewnia systemy call center, IVR, raportowanie oraz personel, natomiast Renault odpowiada za wiedzę merytoryczną i bieżący nadzór realizowanych kampanii.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top