Unified Factory z kolejnymi wdrożeniami systemu UF PRO

Pomimo trudnej sytuacji wizerunkowej związanej z nieobecnością prezesa, Unified Factory nie zwalnia tempa i rozszerza portfolio o kolejne wdrożenia dla klientów. W przeciągu ostatnich miesięcy spółka zrealizowała kilkadziesiąt wdrożeń systemu UF PRO zarówno w kraju, jak i za granicą.

Pomimo trudnej sytuacji wizerunkowej związanej z nieobecnością prezesa, Unified Factory nie zwalnia tempa i rozszerza portfolio o kolejne wdrożenia dla klientów. W przeciągu ostatnich miesięcy spółka zrealizowała kilkadziesiąt wdrożeń systemu UF PRO zarówno w kraju, jak i za granicą.

Wiele firm nie radzi sobie w nietypowych sytuacjach, jednak Unified Factory do nich z pewnością nie należy. Przez ostatnie miesiące spółka pokazała, że mając dobry produkt jest w stanie realizować kolejne wdrożenia. Dziś pochwaliła się zarówno wdrożeniami realizowanymi w Polsce, jak tymi, prowadzonych za pośrednictwem lokalnych integratorów, działających na rynku irańskim i na Filipinach.

– Choć umowy o poufności wymagają na Unified Factory zachowania w tajemnicy brandów naszych klientów, możemy uchylić rąbka tajemnicy i pochwalić się między innymi wdrożeniem zrealizowanym dla jednego z największych wirtualnych operatorów telefonii komórkowej, firmy z branży ubezpieczeniowej oraz ciekawych spółek z branży e-commerce – komentuje Marcin Woźniak, Członek Zarządu Unified Factory i jednocześnie osoba odpowiedzialna za rozwój sprzedaży.

– Były to kompleksowe wdrożenia, które obejmowały implementację omnichannelowego systemu automatyzującego komunikację między zespołami sprzedażowymi i obsługą klienta (back office[1]), a w przypadku wdrożeń azjatyckich także integrację kanałów komunikacji z social media – dodaje Woźniak.

Obecnie Unified Factory jest w trakcie realizacji kolejnych wdrożeń na rynku polskim, wykorzystujących moduły automatyzujące komunikację, w tym chatbota (m.in. dla dużej spółki z branży wydawniczej), które zostaną zakończone jeszcze w tym kwartale. Ponadto spółka bierze udział w kilku przetargach (m.in. dla dużego podmiotu z branży outsourcingowej), których wyniki powinny być znane przed końcem września.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od 2016 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Słownik
1. back office. Dział firmy / organizacji odpowiedzialny za realizację procesów posprzedażowych. Dba o prawidłowy przebieg procesu obsługowego. Do zadań pracowników…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *