IFS upraszcza obsługę klienta za pomocą rozwiązania Customer Engagement

Wielokanałowe, zarządzane przez sztuczną inteligencję centrum obsługi klienta zwiększa komfort klientów poprzez integrację z rozwiązaniem IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS FSM), systemem IFS Applications oraz oprogramowaniem innych firm.

Wielokanałowe, zarządzane przez sztuczną inteligencję centrum obsługi klienta zwiększa komfort klientów poprzez integrację z rozwiązaniem IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (FSM), systemem IFS Applications oraz oprogramowaniem innych firm.

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała o trzech funkcjach rozwiązania IFS Customer Engagement™, które umożliwiają wielokanałową obsługę klientów.

System ten to wszechstronne rozwiązanie do obsługi centrów wsparcia technicznego oraz zarządzania obsługą klienta.

Trzy funkcje rozwiązania:

  • Samoobsługa z technologią rozpoznawania mowy
    Rozwiązanie Customer Engagement wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI) oraz technologię rozpoznawania mowy — dzięki nim klienci mogą samodzielnie wykonywać proste zadania, np. w prosty, zautomatyzowany sposób modyfikować termin wizyty technika lub sprawdzać godzinę spotkania.
  • Samoobsługa z technologią cyfrową
    Produkt umożliwia klientom samodzielne znajdowanie odpowiedzi na pytania z wykorzystaniem nowoczesnego webowego chatbota opartego na sztucznej inteligencji. Rozwiązanie to ma postać wizualnej nakładki na interfejs modułów Zarządzanie Serwisem w Terenie (FSM) i  Planowanie i Optymalizacja Harmonogramu (PSO). Jego celem jest odciążenie centrum obsługi klienta oraz efektywne zaangażowanie klienta.
  • Pulpit agenta Customer Engagement
    Rozwiązanie oferuje wysoce intuicyjny wielokanałowy pulpit centrum obsługi klienta, który można zintegrować z rozwiązaniem Zarządzanie Serwisem w Terenie, systemem IFS Applications oraz oprogramowaniem innych firm. Agent ma dostęp do całej komunikacji z klientami (połączenia telefoniczne, e-maile, czaty, wiadomości SMS, portale społecznościowe itd.), zapewniając potrzebne informacje o kliencie za pomocą wielu kanałów dostępu do danych.

– Użytkownicy końcowi oczekują natychmiastowej i skutecznej reakcji na zgłoszenia. Chcą również komunikować się w sposób najbardziej dla nich wygodny — za pośrednictwem portali społecznościowych, e-maili lub SMS-ów — mówi Paul White, dyrektor ds. rozwiązania Customer Engagement.  – Rozwiązanie IFS Customer Engagement powstało z myślą o wyjściu naprzeciw tym oczekiwaniom — chcemy oddać w ręce firm technologie nowej generacji, które uproszczą obsługę klienta oraz dopełnią i rozszerzą funkcjonalność stosowanych aplikacji biznesowych.

Wprowadzenie rozwiązania  Customer Engagement jest wynikiem udanej integracji przejętego niedawno portfela rozwiązań firmy mplsystems z kluczowymi komponentami oprogramowania firmy IFS.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *