Urzędy różnego szczebla od kilku lat mówią o ciągłym doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędzie. Kilka miast (Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków czy Gdańsk) z powodzeniem prowadzą własne miejskie centra kontaktu. Czy urzędowe infolinie będą powszechniejsze? O tym w dzisiejszym programie CC TALK. Gościem programu jest Przemysław Gamdzyk, CEO firmy Evention, organizator konferencji “Klient w Urzędzie”.
Warszawska firma Evention, organizator wielu konferencji technologicznych i biznesowych, już po raz piąty zorganizowało konferencję “Klient w urzędzie”. W ubiegłym roku spotkało się na niej we Wrocławiu prawie 150 osób – przedstawicieli najróżniejszych urzędów z całej Polski. W tym roku spotkanie odbywa się w Gdańsku i z całą pewnością będzie jedną z najważniejszych konferencji dotyczących obsługi klienta w tym roku.
Branżowym patronem medialnym wydarzenia jest – jak co roku – portal CCNEWS.pl.
Przemysław Gamdzyk
Codziennie pochłania go rozwój biznesu. Z pasją tworzy koncepcje nowych spotkań i ich formatów. Buduje agendy konferencji, spinając razem ciekawych prelegentów i wartościowy kontent. Od 20 lat jest związany z rynkiem teleinformatycznym w Polsce. Zrealizował w sumie kilkaset projektów wydawniczych i eventowych. Przez wiele lat związany z Computerworld, CIO w wydawnictwie IDG. Był dziennikarzem, redaktorem, szefem działu eventów, dyrektorem programów dla kadry kierowniczej. Za podstawową wartość i fundament swojej działalności traktował tworzenie efektywnych obszarów porozumienia w biznesie – wyrażonych w piśmie, w online czy w formie fizycznych spotkań. Absolwent wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Komunikacji Społecznej IBL PAN.