Szanse i zagrożenia uruchomienia call center w swojej firmie

Uruchomienie nowego kanału sprzedaży, jakim jest telemarketing, daje niewątpliwe i wręcz często natychmiastowe korzyści dla Twojej firmy. Wraz z rozwojem nowego kanału pojawiają się także zagrożenia, których pojawienie się można przewidzieć i należy się na nie przygotować.

Uruchomienie nowego kanału sprzedaży, jakim jest telemarketing[1], daje niewątpliwe i wręcz często natychmiastowe korzyści dla Twojej firmy. Wraz z rozwojem nowego kanału pojawiają się także zagrożenia, których pojawienie się można przewidzieć i należy się na nie przygotować.

Jakie to szanse i zagrożenia? Zapraszam do filmu.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży przez telefon,
pobierz bezpłatny poradnik “Psychologia Sprzedaży Telefonicznej”

Słownik
1. telemarketing. wykorzystanie telefonu do celów sprzedaży i promocji oferty firmy; sprzedawanie przez telefon.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Voice Contact Center wspiera obsługę klientów BIK

Spółka z Grupy OEX rozpoczęła realizację projektu dla Biura Informacji Kredytowej, największej w Polsce organizacji gromadzącej i udostępniającej dane dotyczące kredytów. W ramach kontraktu Voice Contact Center odpowiada za wsparcie obsługi telefonicznego kanału kontaktu dla klientów detalicznych BIK.