Czym jest Brilliance? Czyli co daje dialogowe podejście do automatyzacji

Czym jest technologia Brilliance? To najprościej rzecz ujmując technologia potrafiąca rozpoznawać intencje użytkowników. Jest to technologia w pełni automatyczna – nie stoi za nią żaden człowiek. To uniwersalny interfejs obsługi klienta, działający w sposób automatyczny, którego człowiek nie musi się uczyć.

Czym jest technologia Brilliance? To najprościej rzecz ujmując technologia potrafiąca rozpoznawać intencje użytkowników. Jest to technologia w pełni automatyczna – nie stoi za nią żaden człowiek. To uniwersalny interfejs obsługi klienta, działający w sposób automatyczny, którego człowiek nie musi się uczyć.

O technologii tej opowiadał w Teatrze Kamienica, podczas eventu #GdzieJestDialla (22.03.2018) prezes zarządu Voicetel Communications – Dawid Wójcicki.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Voicebot czy chatbot jest też najlepszym pomocnikiem człowieka w komunikacji z klientami

Automatyzacja procesów za pomocą wyrafinowanych inteligentnych robotów, tzw. Robotic Process Automation (RPA), jest trendem ostatnich kilku lat. I moim zdaniem nadal będzie to obszar bardzo dynamicznego wzrostu i rozwoju technologicznego. Przestrzeń na minimalizację rutynowej pracy przy komputerze czy to dla pracowników contact center, czy personelu administracyjnego, jest zaskakująco duża nawet dzisiaj. Jednak wiele firm nadal nie wykorzystuje w wystarczającym stopniu tych nowych narzędzi.