Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

CC TALK: Maciej Okniński z Unified Factory o Customer Service Automation

Jak wynika z badania Salesforce 80 proc. firm korzystających z metod opartych na AI, przyznaje, że ma ona pozytywny wpływ na produktywność, a 74 proc. z nich odnotowuje wzrost sprzedaży. Automatyzacja oparta o AI pozwala budować trwałą i pogłębioną relacje z konsumentami dzięki gromadzeniu informacji o nich i podejmowaniu z nimi indywidualnego dialogu.

Jak wynika z badania Salesforce 80 proc. firm korzystających z metod opartych na AI, przyznaje, że ma ona pozytywny wpływ na produktywność, a 74 proc. z nich odnotowuje wzrost sprzedaży. Automatyzacja oparta o AI pozwala budować trwałą i pogłębioną relacje z konsumentami dzięki gromadzeniu informacji o nich i podejmowaniu z nimi indywidualnego dialogu. Aż 83 proc. sprzedawców, którzy korzystają z inteligentnej sprzedaży, odnotowało, iż pozwoliła im ona „zatrzymać klientów”.

Dlatego rozmawiamy z Maciejem Oknińskim, prezesem zarządu firmy Unified Factory S.A. na temat automatyzacji obsługi klienta i oferowanej przez spółkę platformy Customer Service Automation, która potrafi przyspieszyć obsługę klienta nawet do 80%.
 

Przetestuj system oferowany przez Unified Factory: https://unifiedfactory.com/pl/uf-easy

Maciej Okniński – od 20 lat związany z rynkiem sprzedaży i obsługi klienta. Doświadczenie zdobywał tworząc jedną z największych firm z międzynarodowym kapitałem, specjalizującą się w sprzedaży bezpośredniej do klientów B2B[1]. Współpracuje m.in. z Visa, Axa, czy MoneyGram. Założyciel Unified Factory S.A., pomysłodawca platformy Customer Service Automation, innowacyjnych narzędzi w obszarze automatyzacji obsługi.

Słownik
1. B2B. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Trujący klimat w organizacji?

Większość praktyk zarządzania, z których korzystamy dzisiaj, jest nadal zakorzeniona w starym wzorcu „zarządzaj i kontroluj". Nic więc dziwnego, że Polacy są najbardziej zestresowanym narodem w Europie . Jakie błędy najczęściej popełnia kadra menedżerska? Kim jest niespełniony przywódca i czy naprawdę „taki mamy klimat”?