Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Unified Factory zdobywa partnera na Amerykę Łacińską

Pod koniec grudnia spółka Unified Factory pozyskała partnera z Gwatemalii. Jest to Praga Web Studio, która zajmie się dystrybucją rozwiązań oferowanych przez Unified Factory w trzech krajach Ameryki Łacińskiej: Gwatemali, Meksyku i Salwadorze.

Pod koniec grudnia spółka Unified Factory pozyskała partnera z Gwatemalii. Jest to Praga Web Studio, która zajmie się dystrybucją rozwiązań oferowanych przez Unified Factory w trzech krajach Ameryki Łacińskiej: Gwatemali, Meksyku i Salwadorze.

Rynek usług contact center[1] w regionie Ameryki Łacińskiej jest wart 9,6 miliarda dolarów, rocznie wzrasta na poziomie 7,0%, a liczba pracowników oscyluje w okolicy 820 tysięcy.

5 największych firm w tym regionie reprezentuje aż 41,1% rynku i choć branża contact center w Ameryce Łacińskiej prężnie się rozwija, to wciąż potrzebuje innowacyjnego wsparcia – zaznaczył w raporcie Frost & Sullivan Juan Manuel Gonzalez, Kierownik ds. Badań.

Praga Web Studio to firma z ponad 10-letnim doświadczeniem i szerokim portfolio klientów biznesowych z obszaru obsługi klienta i wsparcia sprzedaży.

– Nasze dotychczasowe doświadczenia wskazują jednoznacznie, że pozyskanie miejscowego partnera, który doskonale zna specyfikę lokalnego rynku oraz posiada rozbudowaną sieć kontaktów daje realne szanse na szybkie rozwinięcie biznesu, a co za tym idzie pozyskanie klientów. Model ten świetnie sprawdza się nam m.in. na Filipinach – komentuje Maciej Okniński, CEO Unified Factory.

– Widzimy duży potencjał w rozwiązaniach, jakie w obszarze automatyzacji i obsługi klienta oferuje Unified Factory – komentuję Manuel Escobar, przedstawiciel spółki Praga Web Studio. – Rynek Ameryki Łacińskiej usług contact center oraz nasi klienci amerykańscy poszukują innowacyjnych rozwiązań w zakresie komunikacji. Przewagę tych rozwiązań widzimy nie tylko w integracji wielu kanałów komunikacji, ale przede wszystkim w narzędziach z zakresu rozumienia tekstu naturalnego i sztucznej inteligencji, które będziemy mogli zastosować w systemach oferowanych naszym klientom – dodaje Escobar.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Miliard USD Veeam w tym roku

Firma Veeam Software, specjalizująca się w inteligentnych systemach zarządzania danymi dla hiperdostępnych przedsiębiorstw (Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise) przedstawiła wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2018 r.