Program Partnerski Thulium

Popularność programów partnerskich wzrasta ostatnimi czasy. HubSpot pochwalił się, że w czerwcu 2014 roku ich program generował im już ponad 40% wszystkich klientów. Po prostu współpraca przynosi owoce. W drużynie łatwiej.

Popularność programów partnerskich wzrasta ostatnimi czasy. HubSpot pochwalił się, że w czerwcu 2014 roku ich program generował im już ponad 40% wszystkich klientów. Po prostu współpraca przynosi owoce. W drużynie łatwiej. Można zestawić produkt partnera z własną ofertą i sprzedawać bardziej kompletne rozwiązanie. Jeśli klient ufa danej firmie i z chęcią z nią współpracuje, często “przenosi” to zaufanie na produkt jej partnera. Nie chodzi w tym wszystkim tylko o pieniądze, także o wymianę bardzo cennej wiedzy na temat mechanizmów rządzących prowadzeniem biznesu i budowania relacji.

My też uruchomiliśmy Program Partnerski. Słowo “partner” zobowiązuje. Pracujemy razem z firmami na bardzo jasnych warunkach. One polecają nam klientów i rozwijają się razem z nami, bo dzielimy się wiedzą i… płatnościami od klienta. 20% od każdej zapłaconej faktury wpływa na ich konto.

Kogo zapraszamy do udziału?

Pracujemy z:

  • dostawcami rozwiązań dla e-commerce (takimi jak e-sklepy, CRM[2]-y, usługi hostingowe)
  • firmami telekomunikacyjnymi
  • firmami chcącymi sprzedawać nasze rozwiązanie
  • dostawcami central telefonicznych
  • software house’ami, integratorami rozwiązań IT
  • doradcami marketingowymi
  • ekspertami z branży obsługi klienta

Jeśli firma prowadzi działalność innego rodzaju, a chciałaby w programie partnerskim wziąć udział, nic nie stoi na przeszkodzie, siadamy do stołu i rozmawiamy.

Dlaczego nasi partnerzy w to wchodzą?

Bo zyskują, nie tylko na poziomie finansowym! Na dodatek robią to wespół zespół z firmą, która istnieje na rynku od 12 lat i na tworzeniu oprogramowania do obsługi klienta zjadła zęby. Mamy know-how, robimy bardzo dobry, omnichannelowy system – telefon, e-mail, chat i Facebook Messenger w jednym. Nad produktem czuwa doświadczony zespół pasjonatów. Trudno w to uwierzyć? Łatwo sprawdzić samemu – w najbliższym czasie można się z nami spotkać m.in. podczas targów e-commerce w Berlinie i targów e-commerce w Krakowie, gdzie będziemy wystawcami. Mamy wspaniałych klientów, którzy są z nami od lat. Ciągle pojawiają się nowi, co nas bardzo cieszy. Przez ponad dekadę obecności wypracowaliśmy sobie pozycję firmy, która jest godna zaufania i z którą się po prostu dobrze pracuje, o czym świadczą liczne referencje (pod słowem “referencje” link do zakładki program partnerski, gdy ona powstanie):

Korzystamy z Systemu Thulium już kilka lat. Przez ten czas przeszliśmy proces testów, wdrożenia, integracji oraz zwykłych kontaktów handlowych i serwisowych. Cała współpraca przebiega w naszym odbiorze bardzo profesjonalnie.

Maciej Kuźniar
CEO, Oktawave

 

Współpraca z Thulium pozwoliła nam usprawnić komunikację z Klientem. Poprawiliśmy jakość obsługi, co wiąże się z dodatkowym zadowoleniem naszych Klientów. Fachowa obsługa na najwyższym poziomie to nasz cel, dzięki Thulium jest to możliwe.

Maciej Zabłocki
Koordynator ds. Obsługi Klienta Wittchen

Jak to działa?

Po stronie firmy jest wprowadzenie danych klienta, który przejawia zainteresowanie zakupem, do systemu. Po naszej – praktycznie cała reszta. Prezentację produktu, cały proces sprzedażowy, a także obsługę klienta bierzemy na siebie. Z punktu widzenia partnera to bardzo wygodny układ. Gdy potencjalny klient stanie się naszym klientem i zacznie opłacać faktury, 20% od każdej transakcji będzie zasilać konto partnera przez cały czas naszej współpracy z tak pozyskanym klientem.

Oczywiście wspieramy naszych partnerów w rozbudzaniu zainteresowania Thulium. Organizujemy szkolenia i prezentacje, aby partnerzy mogli jeszcze lepiej poznać system, który polecają. Przekazujemy również pakiet materiałów informacyjnych i promocyjnych. Jeśli partner ma jakieś swoje pomysły marketingowe – świetnie, z chęcią je z omawiamy i najciekawsze wdrażamy wspólnie. Gdy partnerzy szukają jakichś dodatkowych korzyści, np. zniżki na Thulium – z chęcią zaczynamy rozmowy. Zapewniamy też dostęp do narzędzia dla partnerów pozwalającego na bieżąco monitorować różne aspekty programu. Dzięki temu partner wie na przykład, że polecanie jakiegoś potencjalnego klienta nie ma sensu, bo już jesteśmy z nim w trakcie rozmów, albo może sprawdzić, czy lead[1] już zamienił się w klienta czy też nie etc.

Przed partnerem całe morze możliwości. Załóżmy, że oferuje on platformę e-commerce, z czego ma przychód. Dodatkowo współpracuje z firmą telekomunikacyjną i dostarcza jej usługi, dzięki czemu ma prowizję. Z sukcesami promuje nasz system, a więc z nami również zarabia. A na koniec to wszystko integruje, za co klient płaci wynagrodzenie.

Jeśli…

…chciałbyś zostać naszym partnerem albo poznać więcej szczegółów – świetnie! Programem Partnerskim zarządza u nas Tomasz. Jest z nami od 7 lat i zna Thulium jak własną kieszeń. Udzieli Ci wszelkich informacji na temat współpracy.

Możesz do niego napisać lub zadzwonić:

 

Tomasz Kowalczyk
t.kowalczyk@thulium.pl
+48 698 678 040
www.thulium.pl

Słownik
1. lead. jednostka lub firma, która jest potencjalnie zainteresowana danym produktem bądź usługą. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0…
2. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *