piątek, 15 Luty 2019
  • O NAS
  • REKLAMA
  • KONTAKT
  • WSPÓŁPRACA
  • PATRONATY MEDIALNE
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • +
ccnews.pl
  • AKTUALNOŚCI
    • ADMINISTRACJA PUBLICZNA
    • AUTOMATYZACJA
    • IN-HOUSE
    • OUTSOURCING
    • TECHNOLOGIE
      • AUTOMATYZACJA
      • BIG DATA
      • BEZPIECZEŃSTWO
      • CRM & ERP
      • SPRZĘT
      • SYSTEMY CC
      • TELEKOMUNIKACJA
    • POWIERZCHNIE BIUROWE
    • STRATEGIE I INWESTYCJE
    • ZASOBY LUDZKIE
    • 25 NAJWAŻNIEJSZYCH W BRANŻY
    • KONFERENCJE
  • OPINIENOWE
    • Wszystkie
    • EKSPERCI
    • PODCAST
    • ROZMOWY
    • TELEMARKETERZY
    • VIDEO
    • WEHIKUŁ CZASU

    Voicetel.tv: Komunikacja to dialog, a nie komendy

    K2 Podcast: Asystent Google – zabawka czy może jednak narzędzie?

    K2 Podcast: jak pisać posty, czyli social selling w praktyce

    K2 Podcast: Mój szef psychopata

    Czy social selling to nowy telefon?

    K2 Podcast: Jak obsługiwać klientów lepiej? 10 tipów

    Media Społecznościowe idą w kierunku Video

  • VIDEO

    Voicetel.tv: Komunikacja to dialog, a nie komendy

    CC TALK: Rafał Trzaskowski o obsłudze klienta w warszawskich urzędach

    CC TALK: Rafał Trzaskowski o obsłudze klienta w warszawskich urzędach

    Jak zbudować własne contact center?

    Jak zbudować własne contact center?

    VOICETEL.tv: Google Duplex to amerykańska odpowiedź na polską Diallę

    VOICETEL.tv: Google Duplex to amerykańska odpowiedź na polską Diallę

    VOICETEL.tv Technologia Brilliance pozwoli na  swobodną komunikację człowieka z robotem

    VOICETEL.tv Technologia Brilliance pozwoli na swobodną komunikację człowieka z robotem

    CC TALK: Marcin Grabowski (Systell) o nowoczesnym Call Center, które ma wiele cech systemu CRM

    CC TALK: Marcin Grabowski (Systell) o nowoczesnym Call Center, które ma wiele cech systemu CRM

    CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

    CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

  • PORADNIKI
    • LEAD GENERATE
    • REKRUTACJA
    • MOTYWACJA
      • WYZWANIE 100 DNI
    • ZARZĄDZANIE
    • ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
    • OBSŁUGA KLIENTA
    • PRAWO
      • RODO
    • KLIENT W URZĘDZIE
    • RAPORTOWANIE
    • SPRZEDAŻ
      • 100 ZASAD SPRZEDAŻY
  • SŁOWNIK
  • RAPORTY
    • Wszystkie
    • BADANIA / POLSKA
    • BADANIA / ZAGRANICA
    • CASE STUDIES

    Nielsen: Sprzedawcy będą inwestować, by oszczędzać czas konsumentów

    Płatność po odbiorze towaru daje kupującym większe poczucie bezpieczeństwa

    Jak wygląda polski e-handel?

    Newsletter najpopularniejszym narzędziem w komunikacji marketingowej

    Jakiej komunikacji z markami chcą klienci?

    Klient nasz pan, czyli jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów

    Customer Experience nadal jest na topie

    Badanie Cisco: Wzrost popularności automatyzacji i analityki wpłyną na zmiany w procesach IT

  • KALENDARIUM
    • DODAJ WYDARZENIE
No Result
View All Result
ccnews.pl
  • AKTUALNOŚCI
    • ADMINISTRACJA PUBLICZNA
    • AUTOMATYZACJA
    • IN-HOUSE
    • OUTSOURCING
    • TECHNOLOGIE
      • AUTOMATYZACJA
      • BIG DATA
      • BEZPIECZEŃSTWO
      • CRM & ERP
      • SPRZĘT
      • SYSTEMY CC
      • TELEKOMUNIKACJA
    • POWIERZCHNIE BIUROWE
    • STRATEGIE I INWESTYCJE
    • ZASOBY LUDZKIE
    • 25 NAJWAŻNIEJSZYCH W BRANŻY
    • KONFERENCJE
  • OPINIENOWE
    • Wszystkie
    • EKSPERCI
    • PODCAST
    • ROZMOWY
    • TELEMARKETERZY
    • VIDEO
    • WEHIKUŁ CZASU

    Voicetel.tv: Komunikacja to dialog, a nie komendy

    K2 Podcast: Asystent Google – zabawka czy może jednak narzędzie?

    K2 Podcast: jak pisać posty, czyli social selling w praktyce

    K2 Podcast: Mój szef psychopata

    Czy social selling to nowy telefon?

    K2 Podcast: Jak obsługiwać klientów lepiej? 10 tipów

    Media Społecznościowe idą w kierunku Video

  • VIDEO

    Voicetel.tv: Komunikacja to dialog, a nie komendy

    CC TALK: Rafał Trzaskowski o obsłudze klienta w warszawskich urzędach

    CC TALK: Rafał Trzaskowski o obsłudze klienta w warszawskich urzędach

    Jak zbudować własne contact center?

    Jak zbudować własne contact center?

    VOICETEL.tv: Google Duplex to amerykańska odpowiedź na polską Diallę

    VOICETEL.tv: Google Duplex to amerykańska odpowiedź na polską Diallę

    VOICETEL.tv Technologia Brilliance pozwoli na  swobodną komunikację człowieka z robotem

    VOICETEL.tv Technologia Brilliance pozwoli na swobodną komunikację człowieka z robotem

    CC TALK: Marcin Grabowski (Systell) o nowoczesnym Call Center, które ma wiele cech systemu CRM

    CC TALK: Marcin Grabowski (Systell) o nowoczesnym Call Center, które ma wiele cech systemu CRM

    CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

    CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

  • PORADNIKI
    • LEAD GENERATE
    • REKRUTACJA
    • MOTYWACJA
      • WYZWANIE 100 DNI
    • ZARZĄDZANIE
    • ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
    • OBSŁUGA KLIENTA
    • PRAWO
      • RODO
    • KLIENT W URZĘDZIE
    • RAPORTOWANIE
    • SPRZEDAŻ
      • 100 ZASAD SPRZEDAŻY
  • SŁOWNIK
  • RAPORTY
    • Wszystkie
    • BADANIA / POLSKA
    • BADANIA / ZAGRANICA
    • CASE STUDIES

    Nielsen: Sprzedawcy będą inwestować, by oszczędzać czas konsumentów

    Płatność po odbiorze towaru daje kupującym większe poczucie bezpieczeństwa

    Jak wygląda polski e-handel?

    Newsletter najpopularniejszym narzędziem w komunikacji marketingowej

    Jakiej komunikacji z markami chcą klienci?

    Klient nasz pan, czyli jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów

    Customer Experience nadal jest na topie

    Badanie Cisco: Wzrost popularności automatyzacji i analityki wpłyną na zmiany w procesach IT

  • KALENDARIUM
    • DODAJ WYDARZENIE
No Result
View All Result
ccnews.pl
No Result
View All Result
Start TECHNOLOGIE SYSTEMY CC

Program Partnerski Thulium

Zostań partnerem Thulium, promuj, sprzedawaj, doradzaj i... zarabiaj.

Mateusz Prus dodał/-a Mateusz Prus
26 stycznia 2018
w SYSTEMY CC
0   451
Program Partnerski Thulium
Opublikuj na FacebookTweetnij

Popularność programów partnerskich wzrasta ostatnimi czasy. HubSpot pochwalił się, że w czerwcu 2014 roku ich program generował im już ponad 40% wszystkich klientów. Po prostu współpraca przynosi owoce. W drużynie łatwiej. Można zestawić produkt partnera z własną ofertą i sprzedawać bardziej kompletne rozwiązanie. Jeśli klient ufa danej firmie i z chęcią z nią współpracuje, często “przenosi” to zaufanie na produkt jej partnera. Nie chodzi w tym wszystkim tylko o pieniądze, także o wymianę bardzo cennej wiedzy na temat mechanizmów rządzących prowadzeniem biznesu i budowania relacji.

My też uruchomiliśmy Program Partnerski. Słowo “partner” zobowiązuje. Pracujemy razem z firmami na bardzo jasnych warunkach. One polecają nam klientów i rozwijają się razem z nami, bo dzielimy się wiedzą i… płatnościami od klienta. 20% od każdej zapłaconej faktury wpływa na ich konto.

Kogo zapraszamy do udziału?

Pracujemy z:

  • dostawcami rozwiązań dla e-commerce (takimi jak e-sklepy, CRM-y, usługi hostingowe)
  • firmami telekomunikacyjnymi
  • firmami chcącymi sprzedawać nasze rozwiązanie
  • dostawcami central telefonicznych
  • software house’ami, integratorami rozwiązań IT
  • doradcami marketingowymi
  • ekspertami z branży obsługi klienta

Jeśli firma prowadzi działalność innego rodzaju, a chciałaby w programie partnerskim wziąć udział, nic nie stoi na przeszkodzie, siadamy do stołu i rozmawiamy.

Dlaczego nasi partnerzy w to wchodzą?

Bo zyskują, nie tylko na poziomie finansowym! Na dodatek robią to wespół zespół z firmą, która istnieje na rynku od 12 lat i na tworzeniu oprogramowania do obsługi klienta zjadła zęby. Mamy know-how, robimy bardzo dobry, omnichannelowy system – telefon, e-mail, chat i Facebook Messenger w jednym. Nad produktem czuwa doświadczony zespół pasjonatów. Trudno w to uwierzyć? Łatwo sprawdzić samemu – w najbliższym czasie można się z nami spotkać m.in. podczas targów e-commerce w Berlinie i targów e-commerce w Krakowie, gdzie będziemy wystawcami. Mamy wspaniałych klientów, którzy są z nami od lat. Ciągle pojawiają się nowi, co nas bardzo cieszy. Przez ponad dekadę obecności wypracowaliśmy sobie pozycję firmy, która jest godna zaufania i z którą się po prostu dobrze pracuje, o czym świadczą liczne referencje (pod słowem “referencje” link do zakładki program partnerski, gdy ona powstanie):

Korzystamy z Systemu Thulium już kilka lat. Przez ten czas przeszliśmy proces testów, wdrożenia, integracji oraz zwykłych kontaktów handlowych i serwisowych. Cała współpraca przebiega w naszym odbiorze bardzo profesjonalnie.

Maciej Kuźniar
CEO, Oktawave

 

Współpraca z Thulium pozwoliła nam usprawnić komunikację z Klientem. Poprawiliśmy jakość obsługi, co wiąże się z dodatkowym zadowoleniem naszych Klientów. Fachowa obsługa na najwyższym poziomie to nasz cel, dzięki Thulium jest to możliwe.

Maciej Zabłocki
Koordynator ds. Obsługi Klienta Wittchen

Jak to działa?

Po stronie firmy jest wprowadzenie danych klienta, który przejawia zainteresowanie zakupem, do systemu. Po naszej – praktycznie cała reszta. Prezentację produktu, cały proces sprzedażowy, a także obsługę klienta bierzemy na siebie. Z punktu widzenia partnera to bardzo wygodny układ. Gdy potencjalny klient stanie się naszym klientem i zacznie opłacać faktury, 20% od każdej transakcji będzie zasilać konto partnera przez cały czas naszej współpracy z tak pozyskanym klientem.

Oczywiście wspieramy naszych partnerów w rozbudzaniu zainteresowania Thulium. Organizujemy szkolenia i prezentacje, aby partnerzy mogli jeszcze lepiej poznać system, który polecają. Przekazujemy również pakiet materiałów informacyjnych i promocyjnych. Jeśli partner ma jakieś swoje pomysły marketingowe – świetnie, z chęcią je z omawiamy i najciekawsze wdrażamy wspólnie. Gdy partnerzy szukają jakichś dodatkowych korzyści, np. zniżki na Thulium – z chęcią zaczynamy rozmowy. Zapewniamy też dostęp do narzędzia dla partnerów pozwalającego na bieżąco monitorować różne aspekty programu. Dzięki temu partner wie na przykład, że polecanie jakiegoś potencjalnego klienta nie ma sensu, bo już jesteśmy z nim w trakcie rozmów, albo może sprawdzić, czy lead już zamienił się w klienta czy też nie etc.

Przed partnerem całe morze możliwości. Załóżmy, że oferuje on platformę e-commerce, z czego ma przychód. Dodatkowo współpracuje z firmą telekomunikacyjną i dostarcza jej usługi, dzięki czemu ma prowizję. Z sukcesami promuje nasz system, a więc z nami również zarabia. A na koniec to wszystko integruje, za co klient płaci wynagrodzenie.

Jeśli…

…chciałbyś zostać naszym partnerem albo poznać więcej szczegółów – świetnie! Programem Partnerskim zarządza u nas Tomasz. Jest z nami od 7 lat i zna Thulium jak własną kieszeń. Udzieli Ci wszelkich informacji na temat współpracy.

Możesz do niego napisać lub zadzwonić:

 

Tomasz Kowalczyk
t.kowalczyk@thulium.pl
+48 698 678 040
www.thulium.pl

Tagi: biznespartnerpartnerzyprogram partnerskiprowizjaThulium
Podziel się13TweetnijPodziel się
Mateusz Prus

Mateusz Prus

customer success manager w thulium.pl Obudzony o czwartej nad ranem wyrecytuje bez zająknięcia aktualne rankingi tenisowe, aż do pozycji dwusetnej włącznie. Niestety, więcej ogląda niż gra. Uwielbia wiedzę bezużyteczną, zabawy słowne i spacery. Zamierza przemierzyć cały Kraków pieszo, idzie mu to nieźle, przeszedł już 73% ulic znajdujących się w granicach miasta. Jak sam twierdzi, interesuje go wszystko, w Thulium bywa więc rzucany na różne odcinki. Chciałby być agrafką, która spina różne działy.

REKLAMA

Zamów newsletter!

Otrzymasz codzienny przegląd aktualności z rynku customer care i call center.

Ważne informacje

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera CCNEWS, a tym samym na przetwarzanie moich danych osobowych w tym celu. W każdej chwili będę mógł/-a wypisać się z listy.

Będziemy wysyłać Tobie codzienny newsletter z przeglądem ostatnio opublikowanych artykułów.
Będziemy mogli wysyłać informacje marketingowe dotyczące wyłącznie branży contact center.

Dziękujemy!

Twój adres został poprawnie dodany do bazy.

 

AKTUALNOŚCI

ZASOBY LUDZKIE

W innowacyjności kompetencje kluczowe mają ogromne znaczenie

dodał/-a Redakcja
14 lutego 2019
0

Przedsiębiorcy coraz częściej dostrzegają potencjał drzemiący w cyfrowej transformacji. Zdaniem 92% przedstawicieli europejskiego sektora MŚP, którzy wzięli udział w badaniu...

Więcej

Zielona Linia ma już 10 lat

13 lutego 2019

Alior Bank wprowadził udogodnienia dla osób niewidomych

13 lutego 2019

W 2018 firmy usługowe Nowoczesnej Gospodarki zatrudniały najwięcej

13 lutego 2019

W ubiegłym roku Polacy wysłali 1,5 mln urzędowych pism on-line

12 lutego 2019

Wydawcą serwisu ccnews.pl jest:

BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.
ul. W.H. Lindleya 16
02-013 Warszawa

NIP: PL7010493628
KRS: 0000565170

Redakcja nie udziela informacji na temat numerów telefonów infolinii, świadczonych przez outsourcingowe contact center usługach oraz o obsługiwanych klientach czy cenach usług telemarketingowych.

Nie przyjmujemy też reklamacji dot. sprzedawanych kanałem telefonicznym lub jakimkolwiek innym kanałem zdalnym, produktów i usług.

BEZPIECZEŃSTWO

Do 2022 roku 40% organizacji przyjmie uwierzytelnianie biometryczne SaaS

dodał/-a Redakcja
15 lutego 2019
0

Rozpowszechniający się zwyczaj przynoszenia własnych urządzeń do pracy sprawił, że tradycyjne metody zabezpieczeń, takie jak hasła lub przekazywane przez SMS...

Więcej
REKLAMA

Darmowy newsletter

Otrzymasz codzienny przegląd aktualności z rynku customer care i call center.




Dziękujemy!

Twój adres został dopisany do bazy. Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.



  • O NAS
  • REKLAMA
  • KONTAKT
  • WSPÓŁPRACA
  • PATRONATY MEDIALNE
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • +

Copyright © 2007 - 2019 by BELOCAL Polska Sp. z o.o.

No Result
View All Result
  • AKTUALNOŚCI
  • OPINIE
  • VIDEO
  • PORADNIKI
  • SŁOWNIK
  • RAPORTY
  • KONFERENCJE

Copyright © 2007 - 2019 by BELOCAL Polska Sp. z o.o.

Zaloguj się do konta

Zapomniałeś hasło?

Uzupełnij poniższe pola aby się zarejestrować

Wszystkie pola wymagane. Zaloguj

Odzyskaj hasło.

Wpisz swój login lub adres e-mail aby odzyskać hasło.

Zaloguj
Monitorujemy anonimowo aktywność na stronie, korzystamy z cookies i local storage. Jeśli nie zmienisz ustawień pliki cookie będą zapisywane na Twoim urządzeniu. Więcej informacji w Polityce Prywatności.ZGADZAM SIĘNIE ZEZWALAM