Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Kobiec obejmuje stanowisko Partner Sales Managera w Unified Factory S.A.

Łukasz Kobiec, były Business Development Manager firmy Altar z początkiem roku rozpoczął współpracę z Unifid Factory S.A. zostając Partner Sales Managerem.

Łukasz Kobiec, były Business Development Manager firmy Altar z początkiem roku rozpoczął współpracę z Unified Factory S.A. zostając Partner Sales Managerem.

Jak podała w komunikacje spółka Unified Factory – powodem utworzenia nowego stanowiska w strukturach firmy była rosnąca liczba umów z integratorami. Zadaniem Kobca będzie koordynacja współpracy z obecnymi partnerami oraz pozyskiwanie kolejnych integratorów.

Kobiec jest od ponad 15 lat związany jest z obszarem profesjonalnej obsługi klienta (bankowość, finanse, IT). Przeszedł przez różne szczeble kariery. Był m.in. doradcą infolinii bankowej, pracował też jako specjalista. Do jego obowiązków należało m.in. profesjonalne doradztwo klientom korporacyjnym i instytucjonalnym w wyborze produktów. Realizował też zadania związane z procesową obsługą klientów i zwiększeniem efektywności sprzedaży.

Przez kilka ostatnich lat związany był z informatyczną spółką Altar – dostawcą autorskich systemów call/contact center[1], gdzie odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami firmy i współtworzy strategię rozwoju Altar Contact Center, systemu przeznaczonego do profesjonalnej obsługi klienta.

Swoją wiedzą dzieli się, uczestnicząc jako prelegent w branżowych konferencjach oraz pisząc artykuły poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom informatycznym i teleinformatycznym dla firm obsługujących klienta masowego.

Kobiec dwukrotnie – w 2016 oraz 2017 uznany został przez redakcję ccnews.pl – jednym z 25 najważniejszych osób w branży call center[2] w Polsce.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Andrzej Gibas nowym Dyrektorem Zarządzającym SAP Polska

SAP Polska, oddział globalnego lidera rynku oprogramowania dla biznesu, wybrał nowego Dyrektora Zarządzającego. Stanowisko to objął Andrzej Gibas, menedżer z doświadczeniem w pracy w największych światowych firmach technologicznych. Zastąpi on na tym stanowisku Kingę Piecuch, która w maju br. awansowała w europejskich strukturach SAP.