• Ostatnie
Co jest ważne dla klienta w komunikacji, czyli podstawy marketingu wdzięczności

Co jest ważne dla klienta w komunikacji, czyli podstawy marketingu wdzięczności

4 stycznia 2018
To klient chce digitalizacji bankowości

To klient chce digitalizacji bankowości

27 kwietnia 2018
CC TALK: Marcin Grabowski (Systell) o nowoczesnym Call Center, które ma wiele cech systemu CRM

CC TALK: Marcin Grabowski (Systell) o nowoczesnym Call Center, które ma wiele cech systemu CRM

27 kwietnia 2018
WEŹ UDZIAŁ W WARSZTATACH
Zbliża się rewolucja w e-commerce. Inteligentni asystenci zmienią rynek

Zbliża się rewolucja w e-commerce. Inteligentni asystenci zmienią rynek

26 kwietnia 2018
SAP: Cyfryzacja to za mało. Na rynku rządzą inteligentne organizacje

SAP: Cyfryzacja to za mało. Na rynku rządzą inteligentne organizacje

26 kwietnia 2018
Ile czasu Polacy tracą w pracy? Jak wygląda nasza wydajność?

Ile czasu Polacy tracą w pracy? Jak wygląda nasza wydajność?

26 kwietnia 2018
Trwały nośnik do potwierdzania ustaleń ciągle problematyczny

Trwały nośnik do potwierdzania ustaleń ciągle problematyczny

26 kwietnia 2018
Największa liczba niewypłacalności

Największa liczba niewypłacalności

26 kwietnia 2018
Credit Agricole nagrodzony złotem za TeleBota w konkursie INNOVATION 2018

Credit Agricole nagrodzony złotem za TeleBota w konkursie INNOVATION 2018

25 kwietnia 2018
Wyciekły Twoje dane osobowe? Dostaniesz informację

Wyciekły Twoje dane osobowe? Dostaniesz informację

25 kwietnia 2018
  • O NAS
  • REKLAMA
  • PATRONATY MEDIALNE
  • WSPÓŁPRACA
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • KONTAKT
  • PLUS
    • DODAJ WŁASNY TEKST
    • WYPOWIEDZI EKSPERCKIE
    • PROGRAM TV
piątek, 27 Kwiecień 2018
ccnews.pl
  • AKTUALNOŚCI
    • ADMINISTRACJA PUBLICZNA
    • AUTOMATYZACJA
    • IN-HOUSE
    • OUTSOURCING
    • TECHNOLOGIE
      • AUTOMATYZACJA
      • BIG DATA
      • BEZPIECZEŃSTWO
      • CRM & ERP
      • SPRZĘT
      • SYSTEMY CC
      • TELEKOMUNIKACJA
    • POWIERZCHNIE BIUROWE
    • STRATEGIE I INWESTYCJE
    • ZASOBY LUDZKIE
  • KOMENTARZE
    • Wszystkie
    • EKSPERCI
    • ROZMOWY
    • TELEMARKETERZY
    • WEHIKUŁ CZASU
    CC TALK: Marcin Grabowski (Systell) o nowoczesnym Call Center, które ma wiele cech systemu CRM

    CC TALK: Marcin Grabowski (Systell) o nowoczesnym Call Center, które ma wiele cech systemu CRM

    Wyciekły Twoje dane osobowe? Dostaniesz informację

    Wyciekły Twoje dane osobowe? Dostaniesz informację

    Anna Wierzbicka (A.T. Kearney): Aby branża customer care mogła się rozwijać, potrzebne są ujednolicone standardy

    Anna Wierzbicka (A.T. Kearney): Aby branża customer care mogła się rozwijać, potrzebne są ujednolicone standardy

    Rodzaje kampanii telemarketingowych – w jakiej formie możesz współpracować z call center?

    Rodzaje kampanii telemarketingowych – w jakiej formie możesz współpracować z call center?

    Czy jest możliwa skuteczna polityka cenowa i rabatowa?

    Czy jest możliwa skuteczna polityka cenowa i rabatowa?

    Najczęstsze problemy w kontakcie z call center?  – debata ekspercka na #gdziejestdialla

    Najczęstsze problemy w kontakcie z call center? – debata ekspercka na #gdziejestdialla

    CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

    CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

  • CC TALK
  • PORADNIKI
    • LEAD GENERATE
    • PRAWO
      • GDPR / RODO
    • JAKOŚĆ
    • KLIENT W URZĘDZIE
    • OBSŁUGA KLIENTA
    • RAPORTOWANIE
    • SPRZEDAŻ
      • 100 ZASAD SPRZEDAŻY
    • PRODUKTYWNOŚĆ
      • WYZWANIE 100 DNI
  • SŁOWNIK
  • RAPORTY
    • Wszystkie
    • BADANIA / POLSKA
    • BADANIA / ZAGRANICA
    • CASE STUDIES
    Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

    Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

    Replikacja do publicznej chmury AWS od Barracuda

    Barracuda Networks publikuje raport dotyczący bezpieczeństwa w środowiskach chmurowych

    Sondaż ABSL: Wyraźny wzrost płac i zatrudnienia

    Sondaż ABSL: Wyraźny wzrost płac i zatrudnienia

    Jaki jest przepis na lojalnego e-klienta? Troska, innowacje i przede wszystkim stały kontakt

    Jaki jest przepis na lojalnego e-klienta? Troska, innowacje i przede wszystkim stały kontakt

    Europ Assistance obsłuży na live chat

    Twój szef ma gdzieś Twoje psychiczne samopoczucie…

    Tylko 25% europejskich przedsiębiorstw jest gotowych na RODO

    Bankowość mobilna – raport UKE

    Umiejętne połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym

    Umiejętne połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym

  • KONFERENCJE
    • 25 NAJWAŻNIEJSZYCH W BRANŻY
    • KALENDARIUM
  • KATALOG FIRM
    • DODAJ FIRMĘ
No Result
View All Result
ccnews.pl
No Result
View All Result

Co jest ważne dla klienta w komunikacji, czyli podstawy marketingu wdzięczności

Zwykłe słowo "dziękuję" i okazywanie żywego zainteresowania klientem może zdziałać cuda!

Redakcja dodał/-a Redakcja
4 stycznia 2018
w BADANIA / POLSKA, BADANIA / ZAGRANICA, RAPORTY
669
Co jest ważne dla klienta w komunikacji, czyli podstawy marketingu wdzięczności
Opublikuj na FacebookTweetnij

Jakie są najbardziej skuteczne taktyki poprawy cyklu życia klienta? Według badania SuperOffice dla 42% respondentów najważniejsze jest wprowadzanie przez firmy poprawek w usługach oferowanych dla klientów. Nieco mniej ważne są spersonalizowane interakcje (34%). Wysoko plasuje się także bardziej efektywne wykorzystanie danych przez firmy (26%) oraz prawidłowa segmentacja klientów (24%).

Takie podejście do sposobów poprawy cyklu życia klienta jest znacznie ważniejsze niż prowadzenie atrakcyjnego programu lojalnościowego (18%) czy rabaty podczas kolejnych zakupów (15%).

Według tego samego raportu, klientów tracimy nie ze względy na cenę czy obsługę klienta, ale ze względu na obojętność ze strony firmy (68% respondentów wskazało to jako główną przyczynę odejścia). Niezadowolenie z produktu uplasowało się na drugim miejscu (14%). Co dowodzi tylko zasadność prowadzenia kampanii typu „welcome call”.

Według raportu „Customer Care Tools & Trends 2017” przygotowany przez Take Care – 67% badanych (próba 769 osób) uważa, że obsługa klienta nie jest zgodna z potrzebami i oczekiwaniami klientów.

Zdaniem Ginger Anserson z Brands with Fans pomysły na uznanie klientów nie musza być ani kosztowne, ani skomplikowane – Dziwaczne i zabawne są pomocne, ale tak naprawdę wszystko sprowadza się do dotarcia do jak największej liczby osób i sprawienia, że czują się docenione.

Doskonałym przykładem z Polskiego rynku jest chociażby Brand24, który stworzył serię krótkich klipów wideo informujących rozpoczęcie współpracy tej firmy z markami. Drugim przykładem – też pochodzącym z tej firmy – jest spersonalizowane wideo pokazujące pracowników biura w chwili, gdy zakupu usługi monitoringu Internetu dokonuje adresat nagrania.

Weź udział w warsztacie Karola!

– Dzisiejszy konsument oczekuje pozytywnych odczuć na każdym etapie swojej interakcji z marką – mówi Joanna Lord z ClassPass – Zwłaszcza, gdy podejmuje już jakieś zobowiązanie (transakcje, rejestracja, komentarz, deklaracja udziału itp.) Przy takiej okazji firma może wyrazić uznanie oraz – miejmy nadzieję – relację opartą na zaufaniu.

 

Źródła:

  • Toma Kulbyte – superoffice.com. – „What is a Customer Appreciation Strategy, and Do I Need One?” – https://www.superoffice.com/blog/ customer-appreciation-strategy-for- business
  • „Customer Care Tools & Trends 2017”, Take Care – http://cctt.pl
Tagi: Badaniedziękujęklientlolalnośćmaretingraportwelcome call
Redakcja

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Podobne artykuły

Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym
RAPORTY

Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

dodał/-a Redakcja
31 marca 2018
0

Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów, ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku....

Więcej
Replikacja do publicznej chmury AWS od Barracuda
BEZPIECZEŃSTWO

Barracuda Networks publikuje raport dotyczący bezpieczeństwa w środowiskach chmurowych

dodał/-a Redakcja
27 marca 2018
0

Barracuda Networks, dostawca chmurowych zabezpieczeń i rozwiązań do ochrony danych, opublikowała raport „Firewalls and the Cloud”. W sondażu, przeprowadzonym wśród...

Więcej
Załaduj więcej

POLECAMY z ostatnich 7 dni

Trwały nośnik do potwierdzania ustaleń ciągle problematyczny
TECHNOLOGIE

Trwały nośnik do potwierdzania ustaleń ciągle problematyczny

dodał/-a Redakcja
26 kwietnia 2018
0

Banki czekają na opinię UOKiK dotyczącą rozwiązania sektorowego, które miałoby rozwiązać problem tzw. trwałego nośnika. To zagadnienie już od kilku...

Więcej
Otwarta bankowość receptą na koszulkę lidera

Otwarta bankowość receptą na koszulkę lidera

25 kwietnia 2018
Zbliża się rewolucja w e-commerce. Inteligentni asystenci zmienią rynek

Zbliża się rewolucja w e-commerce. Inteligentni asystenci zmienią rynek

26 kwietnia 2018
Katowice – miasto nowoczesnego biznesu

Katowice – miasto nowoczesnego biznesu

23 kwietnia 2018
SAP: Cyfryzacja to za mało. Na rynku rządzą inteligentne organizacje

SAP: Cyfryzacja to za mało. Na rynku rządzą inteligentne organizacje

26 kwietnia 2018
Credit Agricole nagrodzony złotem za TeleBota w konkursie INNOVATION 2018

Credit Agricole nagrodzony złotem za TeleBota w konkursie INNOVATION 2018

25 kwietnia 2018
Wyciekły Twoje dane osobowe? Dostaniesz informację

Wyciekły Twoje dane osobowe? Dostaniesz informację

25 kwietnia 2018
Facebook Twitter Vimeo Youtube

Wydawca serwisu:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. W. H. LINDLEYA 16, IIIp.,
02-013 Warszawa
tel. +48 790 759 066 (pon-pt: 9:00 - 17:00)

KRS: 0000565170, NIP: 7010493628

Redakcja nie udziela informacji na temat  numerów infolinii, świadczonych przez outsourcingowe CC usługach i obsługiwanych klientach, cenach usług telemarketingowych.

Nie przyjmujemy też reklamacji dot. sprzedawanych kanałem telefonicznym produktów i usług.

Copyright © 2007 - 2018 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

No Result
View All Result
  • AKTUALNOŚCI
  • KOMENTARZE
    • EKSPERCI
    • ROZMOWY
    • TELEMARKETERZY
  • PORADNIKI
    • JAKOŚĆ
    • OBSŁUGA KLIENTA
    • PERSONAL BRANDING
    • RAPORTOWANIE
    • SPRZEDAŻ
      • 100 ZASAD SPRZEDAŻY
    • PRODUKTYWNOŚĆ
  • PRACA
  • PRAWO
  • RAPORTY
    • BADANIA / POLSKA
    • BADANIA / ZAGRANICA
  • TECHNOLOGIE
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • SPRZĘT
    • SYSTEMY CC
    • TELEKOMUNIKACJA

Copyright © 2007 - 2018 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Zaloguj się do konta

Zapomniałeś hasło?

Uzupełnij poniższe pola aby się zarejestrować

Wszystkie pola wymagane. Zaloguj

Odzyskaj hasło.

Wpisz swój login lub adres e-mail aby odzyskać hasło.

Zaloguj
Czy masz jakieś pytanie?
Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się z naszą polityką prywatnościZamknij