• Ostatnie
Sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje życie ludzi

Sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje życie ludzi

18 grudnia 2017
Procesy back office zgodne z RODO


Procesy back office zgodne z RODO


25 kwietnia 2018
Unified Communications od Netii

Unified Communications od Netii

25 kwietnia 2018
WEŹ UDZIAŁ W WARSZTATACH
Otwarta bankowość receptą na koszulkę lidera

Otwarta bankowość receptą na koszulkę lidera

25 kwietnia 2018
Czy chatboty wyprą aplikacje?

Czy chatboty wyprą aplikacje?

23 kwietnia 2018
Walka o równe wynagrodzenia

Walka o równe wynagrodzenia

23 kwietnia 2018
Katowice – miasto nowoczesnego biznesu

Katowice – miasto nowoczesnego biznesu

23 kwietnia 2018
Millenialsów i zetów myślenie o kasie

Millenialsów i zetów myślenie o kasie

23 kwietnia 2018
Piotr Reznar dołączy do zespołu Armatis-lc jako Dyrektor Operacyjny

Piotr Reznar dołączy do zespołu Armatis-lc jako Dyrektor Operacyjny

20 kwietnia 2018
Artificial Intelligence a komunikacja przyszłości

Artificial Intelligence a komunikacja przyszłości

19 kwietnia 2018
  • O NAS
  • REKLAMA
  • PATRONATY MEDIALNE
  • WSPÓŁPRACA
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • KONTAKT
  • PLUS
    • DODAJ WŁASNY TEKST
    • WYPOWIEDZI EKSPERCKIE
    • PROGRAM TV
środa, 25 Kwiecień 2018
ccnews.pl
  • AKTUALNOŚCI
    • ADMINISTRACJA PUBLICZNA
    • AUTOMATYZACJA
    • IN-HOUSE
    • OUTSOURCING
    • TECHNOLOGIE
      • AUTOMATYZACJA
      • BIG DATA
      • BEZPIECZEŃSTWO
      • CRM & ERP
      • SPRZĘT
      • SYSTEMY CC
      • TELEKOMUNIKACJA
    • POWIERZCHNIE BIUROWE
    • STRATEGIE I INWESTYCJE
    • ZASOBY LUDZKIE
  • KOMENTARZE
    • Wszystkie
    • EKSPERCI
    • ROZMOWY
    • TELEMARKETERZY
    • WEHIKUŁ CZASU
    Anna Wierzbicka (A.T. Kearney): Aby branża customer care mogła się rozwijać, potrzebne są ujednolicone standardy

    Anna Wierzbicka (A.T. Kearney): Aby branża customer care mogła się rozwijać, potrzebne są ujednolicone standardy

    Rodzaje kampanii telemarketingowych – w jakiej formie możesz współpracować z call center?

    Rodzaje kampanii telemarketingowych – w jakiej formie możesz współpracować z call center?

    Czy jest możliwa skuteczna polityka cenowa i rabatowa?

    Czy jest możliwa skuteczna polityka cenowa i rabatowa?

    Najczęstsze problemy w kontakcie z call center?  – debata ekspercka na #gdziejestdialla

    Najczęstsze problemy w kontakcie z call center? – debata ekspercka na #gdziejestdialla

    CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

    CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

    Jakie korzyści daje telemarketing i współpraca z call center?

    Jakie korzyści daje telemarketing i współpraca z call center?

    CC TALK: Michał Ćwik z Databroker o tym co może dać Tobie współpraca z outsourcingowym CC

    CC TALK: Michał Ćwik z Databroker o tym co może dać Tobie współpraca z outsourcingowym CC

  • CC TALK
  • PORADNIKI
    • LEAD GENERATE
    • PRAWO
      • GDPR / RODO
    • JAKOŚĆ
    • KLIENT W URZĘDZIE
    • OBSŁUGA KLIENTA
    • RAPORTOWANIE
    • SPRZEDAŻ
      • 100 ZASAD SPRZEDAŻY
    • PRODUKTYWNOŚĆ
      • WYZWANIE 100 DNI
  • SŁOWNIK
  • RAPORTY
    • Wszystkie
    • BADANIA / POLSKA
    • BADANIA / ZAGRANICA
    • CASE STUDIES
    Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

    Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

    Replikacja do publicznej chmury AWS od Barracuda

    Barracuda Networks publikuje raport dotyczący bezpieczeństwa w środowiskach chmurowych

    Sondaż ABSL: Wyraźny wzrost płac i zatrudnienia

    Sondaż ABSL: Wyraźny wzrost płac i zatrudnienia

    Jaki jest przepis na lojalnego e-klienta? Troska, innowacje i przede wszystkim stały kontakt

    Jaki jest przepis na lojalnego e-klienta? Troska, innowacje i przede wszystkim stały kontakt

    Europ Assistance obsłuży na live chat

    Twój szef ma gdzieś Twoje psychiczne samopoczucie…

    Tylko 25% europejskich przedsiębiorstw jest gotowych na RODO

    Bankowość mobilna – raport UKE

    Umiejętne połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym

    Umiejętne połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym

  • KONFERENCJE
    • 25 NAJWAŻNIEJSZYCH W BRANŻY
    • KALENDARIUM
  • KATALOG FIRM
    • DODAJ FIRMĘ
No Result
View All Result
ccnews.pl
No Result
View All Result

Sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje życie ludzi

Wzajemna współpraca i integracja poszczególnych systemów istotnym wyzwaniem w przypadku internetu rzeczy

Redakcja dodał/-a Redakcja
18 grudnia 2017
w AUTOMATYZACJA
408
Sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje życie ludzi
Opublikuj na FacebookTweetnij

Rozwój technologii niesie możliwość podłączenia do internetu coraz większej liczby urządzeń. Ta funkcjonalność dostępna jest już dla każdej branży i dziedziny życia. Możliwość skomunikowania ze sobą poszczególnych elementów systemu i wymiana informacji pomiędzy nimi to nadrzędna idea przemysłowego internetu rzeczy. Wyzwaniem dla specjalistów IIoT podczas wdrażania poszczególnych systemów jest właśnie ich odpowiednie przygotowanie do wzajemnej integracji.

Zaprojektowanie rozwiązań z obszaru IIoT (Industrial Internet of Things) niesie za sobą wiele wymagań. Nie tylko dla wdrażających je ekspertów, lecz także producentów osprzętu wchodzącego w skład konkretnych systemów. Całość musi bowiem ze sobą współpracować.

– Prawdziwy obraz zastosowania technologii związanych z IIoT czy przemysłem 4.0 obserwujemy wtedy, kiedy produkt do klienta jest customizowany automatycznie przez wszystkie systemy na liniach produkcyjnych na jego życzenie. To wymaga wzajemnej integracji wszystkich używanych rozwiązań. Jednocześnie obserwuje się też coraz większe przenikanie światów IT i otwartych technologii, czyli świata automatyki przemysłowej, co jest również niemałym wyzwaniem przy wdrażaniu tego typu aplikacji i systemów – mówi Mirosław Zwierzyński z firmy Elmark Automatyka.

Obecnie możemy podłączyć do internetu już większość urządzeń elektronicznych, które po takim podłączeniu nazywa się powszechnie inteligentnymi. Na dzień dzisiejszy nie możemy jednak mówić o inteligentnych maszynach czy rozwiązaniach bez pracy człowieka. Tylko on jest w stanie stworzyć odpowiednie algorytmy i procedury.

– Sztuczna inteligencja to wynik pracy człowieka. Myślę, że do takiego momentu, gdy zaczniemy mówić o naprawdę prawdziwej sztucznej inteligencji, jeszcze trochę nam brakuje. Natomiast wykorzystywanie konkretnych elementów i części inteligentnych systemów – to już się dzieje i obserwujemy na co dzień w naszym życiu i pracy – dodaje Mirosław Zwierzyński.

Specjalista podkreśla, że nie powinniśmy się obawiać sztucznej inteligencji. W pewnym stopniu zrewolucjonizuje ona życie ludzi, a automatyzacja i robotyzacja będą im odbierać pracę, zwłaszcza manualną. Z drugiej strony taki rozwój technologii przyniesie coraz większe zapotrzebowanie na wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy będą w stanie dostarczać i czuwać nad tego typu rozwiązaniami.

– Sztuczna inteligencja już w jakimś stopniu rewolucjonizuje życie ludzi i to, co nas otacza, w pewnych kręgach może to być odbierane jako pewnego rodzaju zagrożenie. Automatyzacja i robotyzacja w jakimś stopniu odbierają pracę manualną ludziom. Z drugiej strony jest to rzecz, która tworzy zapotrzebowanie na coraz większą liczbę specjalistów, wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy będą w stanie taką technologię dostarczać – przekonuje ekspert.

W ubiegłym roku wielkość rynku sztucznej inteligencji na świecie została wyceniona na 641,9 mln dol. To dane Grand View Research na podstawie bezpośrednich źródeł przychodów. Jak wynika z raportu Markets and Markets, w 2022 roku wartość globalnego rynku AI może wynieść ponad 16 mld dol., wzrastając w najbliższych latach średniorocznie o blisko 63 proc.

Weź udział w warsztacie Karola!

Newseria

Tagi: automatyzacjarobotyzacjatechnologie
Redakcja

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Podobne artykuły

Czy chatboty wyprą aplikacje?
AUTOMATYZACJA

Czy chatboty wyprą aplikacje?

dodał/-a Redakcja
23 kwietnia 2018
0

Na urządzeniu mobilnym przeciętnego użytkownika zainstalowanych jest wiele nieużywanych aplikacji. Z badań przeprowadzonych przez Quantcast wynika, że aż 50% osób...

Więcej
Innowacyjne rozwiązania technologiczne w ING docenione
AUTOMATYZACJA

Innowacyjne rozwiązania technologiczne w ING docenione

dodał/-a Redakcja
13 kwietnia 2018
0

Mój Asystent oraz Roboplatforma – to dwa rozwiązania technologiczne ING Banku Śląskiego wyróżnione w konkursie Gazety Bankowej Lider 2017. Konkurs...

Więcej
Załaduj więcej

POLECAMY z ostatnich 7 dni

Czy chatboty wyprą aplikacje?
AUTOMATYZACJA

Czy chatboty wyprą aplikacje?

dodał/-a Redakcja
23 kwietnia 2018
0

Na urządzeniu mobilnym przeciętnego użytkownika zainstalowanych jest wiele nieużywanych aplikacji. Z badań przeprowadzonych przez Quantcast wynika, że aż 50% osób...

Więcej
Walka o równe wynagrodzenia

Walka o równe wynagrodzenia

23 kwietnia 2018
Unified Communications od Netii

Unified Communications od Netii

25 kwietnia 2018
Większość Polaków otwarta na innowacje w obsłudze klienta

Klienci chcą cyfrowej obsługi, lecz świadczonej przez „żywych” konsultantów

19 kwietnia 2018
Artificial Intelligence a komunikacja przyszłości

Artificial Intelligence a komunikacja przyszłości

19 kwietnia 2018
SAP NOW – weź udział w najważniejszej konferencji o transformacji cyfrowej

SAP NOW – weź udział w najważniejszej konferencji o transformacji cyfrowej

18 kwietnia 2018
Procesy back office zgodne z RODO


Procesy back office zgodne z RODO


25 kwietnia 2018
Facebook Twitter Vimeo Youtube

Wydawca serwisu:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. W. H. LINDLEYA 16, IIIp.,
02-013 Warszawa
tel. +48 790 759 066 (pon-pt: 9:00 - 17:00)

KRS: 0000565170, NIP: 7010493628

Redakcja nie udziela informacji na temat  numerów infolinii, świadczonych przez outsourcingowe CC usługach i obsługiwanych klientach, cenach usług telemarketingowych.

Nie przyjmujemy też reklamacji dot. sprzedawanych kanałem telefonicznym produktów i usług.

Copyright © 2007 - 2018 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

No Result
View All Result
  • AKTUALNOŚCI
  • KOMENTARZE
    • EKSPERCI
    • ROZMOWY
    • TELEMARKETERZY
  • PORADNIKI
    • JAKOŚĆ
    • OBSŁUGA KLIENTA
    • PERSONAL BRANDING
    • RAPORTOWANIE
    • SPRZEDAŻ
      • 100 ZASAD SPRZEDAŻY
    • PRODUKTYWNOŚĆ
  • PRACA
  • PRAWO
  • RAPORTY
    • BADANIA / POLSKA
    • BADANIA / ZAGRANICA
  • TECHNOLOGIE
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • SPRZĘT
    • SYSTEMY CC
    • TELEKOMUNIKACJA

Copyright © 2007 - 2018 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Zaloguj się do konta

Zapomniałeś hasło?

Uzupełnij poniższe pola aby się zarejestrować

Wszystkie pola wymagane. Zaloguj

Odzyskaj hasło.

Wpisz swój login lub adres e-mail aby odzyskać hasło.

Zaloguj
Czy masz jakieś pytanie?
Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się z naszą polityką prywatnościZamknij