Teleperformance otwiera oddział w Kosowie

Outsourcingowe call center Teleperformance, mające swój oddział także w Polsce, ogłosił wczoraj uruchomienie oddziału w Prisztinie, stolicy Kosowa. Nowo otwarty oddział to 400 stanowisk pracy. Do końca tego roku ma ich tam być 600.

Outsourcingowe call center[1] Teleperformance, mające swój oddział także w Polsce, ogłosiło wczoraj uruchomienie oddziału w Prisztinie, stolicy Kosowa. Nowo otwarty oddział to 400 stanowisk pracy. Do końca tego roku ma ich tam być 600.

– Unikalne dane demograficzne w Kosowie sprawiają, że jest to obecnie najlepsza lokalizacja w Europie, z której możemy dostarczać opłacalne rozwiązania dla klientów obsługujących klientów niemieckojęzycznych – powiedział Yannis Tourcomanis, prezes CEMEA, Teleperformance Group. – Pula pracowników w Prisztinie będzie nadal wyjątkowa, ponieważ region ten jest bogaty w studentów. Mieszka tam też wiele osób, dla których język niemiecki jest językiem ojczystym. Chętnie rekrutujemy i powiększamy bazę naszych pracowników o wykwalifikowane i entuzjastyczne osoby z tego regionu. – dodał Tourcomanis.

Oprócz Kosowa Teleperformance otworzył lub otworzy w tym roku nowe oddziały w Grecji, Turcji i Rosji.

Daniel Julien, prezes i dyrektor generalny firmy Teleperformance Group, dodał: – Kosowo to strategiczne miejsce, które pozwala nam poszerzać naszą ofertę w ramach rosnącego rynku europejskiego. Popyt na nasze usługi wciąż rośnie i cieszymy się, że możemy powitać wszystkich naszych wspaniałych członków społeczności z Kosowa w naszej rodzinie Teleperformance.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *