OUTSOURCING

BPO Management rozbudowało contact center

Dwuletni kontrakt na obsługę biura obsługi klienta Energa Obrót to powód dla którego wrocławskie outsourcingowe call center BPO Management powiększyło swoje contact center o 60 dodatkowych stanowisk.

Dwuletni kontrakt na obsługę biura obsługi klienta Energa Obrót to powód dla którego wrocławskie outsourcingowe call center BPO Management powiększyło swoje contact center o 60 dodatkowych stanowisk.

– Spółka dysponuje obecnie liczbą ponad 200 stanowisk oraz potencjałem do dalszego rozwoju również poza jej dotychczasową lokalizacją – wyjaśnia dla CCNEWS.pl Dariusz Królicki, Członek zarządu BPO Management.

Firma prowadzi aktualnie – poza projektami energetycznymi – także stałą obsługę i sprzedaż dla podmiotów z sektora medycznego i telekomunikacyjnego. Jak podkreśla Królicki, spółka rozwinęła nawet własne zasoby i unikalne kompetencje. – Spółka opiera swoją strategię na stabilnych i długofalowych kontraktach, co pozwala na osiągnięcie wysokiego stopnia specjalizacji jej kadr i aktywny udział w kreowaniu najlepszych rozwiązań – mówi nasz rozmówca.

BPO Management rozbudowało contact center
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x