ADMINISTRACJA PUBLICZNA

Klienci ING zapłacą w urzędzie telefonem

ING Bank Śląski, jako jeden z pierwszych banków w Polsce, wprowadził możliwość płacenia w wybranych urzędach smartfonem. Dzięki nowej usłudze, dostarczanej do jednostek administracji publicznej w wyniku współpracy z KIR, klienci banku mogą korzystać z mobilnych płatności w trakcie załatwiania spraw urzędowych, bez konieczności stania w kolejce do kasy.

ING Bank Śląski, jako jeden z pierwszych banków w Polsce, wprowadził możliwość płacenia w wybranych urzędach smartfonem. Dzięki nowej usłudze, dostarczanej do jednostek administracji publicznej w wyniku współpracy z KIR, klienci banku mogą korzystać z mobilnych płatności w trakcie załatwiania spraw urzędowych, bez konieczności stania w kolejce do kasy.

Usługa umożliwia klientom ING Banku Śląskiego dokonywanie płatności z wykorzystaniem kodów BLIK w placówkach urzędów administracji publicznej, a także na e-platformach urzędowych i instytucji publicznych, takich jak ePUAP.pl, Sekap, Geoinfo, szeregu lokalnych witryn www, jak również w sklepach internetowych wykorzystujących Paybynet.

Klient inicjuje płatność podając urzędnikowi kod BLIK w punkcie obsługi klienta lub wprowadzając go samodzielnie na stronie internetowej. Po zatwierdzeniu przez klienta, transakcja jest przesyłana bezpośrednio na rachunek bankowy urzędu lub innej instytucji, z wykorzystaniem systemu rozliczeń międzybankowych Elixir. Obecnie możliwość przyjmowania płatności smartfonem poprzez stronę www oferuje kilkaset urzędów w całej Polsce korzystających z Paybynet, a ponad 200 z nich – dzięki wprowadzeniu WebPOS Paybynet – również w punktach obsługi klienta.

BLIK Direct wykorzystuje system bezpośrednich płatności internetowych Paybynet oraz usługę WebPOS Paybynet, oferowane przez KIR. WebPOS Paybynet jest rodzajem wirtualnego terminala płatniczego, umożliwiającego wykonywanie płatności za pomocą smartfonu w dowolnym miejscu, w którym znajduje się komputer czy tablet z podłączeniem do internetu.

Klienci ING zapłacą w urzędzie telefonem
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x