ADMINISTRACJA PUBLICZNA

W Szczecinie rusza miejskie call center

We wtorek 5-go września o 7:30 rusza w Szczecinie miejskie call center. Telefony od mieszkańców miasta będzie odbierało sześciu konsultantów. W kwietniowym przetargu wygrała kielecka spółka Altar.

We wtorek 5-go września o 7:30 rusza w Szczecinie miejskie call center. Telefony od mieszkańców miasta będzie odbierało sześciu konsultantów. W kwietniowym przetargu wygrała kielecka spółka Altar.

Konsultantów merytorycznie będzie wspierało kilku specjalistów z wydziałów Urzędu Miasta, którzy – w razie potrzeby – przejmą rozmowę telefoniczną.

Jak zapewnia szczeciński magistrat – uruchomienie telefonicznego Centrum Informacji Mieszkańców spowoduje, że interesant nie będzie musiał kluczyć i samodzielnie szukać telefonu do kompetencyjnego urzędnika. Pod jednym numerem będzie można uzyskać wszystkie informacje, gdyż pracownicy miejskiego call center będą mogli przełączyć rozmowę do specjalistów wewnątrz urzędu.

Mieszkańcy Szczecina będą mogli uzyskać pomoc w wypełnianiu dokumentów oraz kompleksową informację o usługach świadczonych przez Urząd, sposobie ich załatwiania czy przewidywanym czasie ich realizacji. Konsultanci call center poinformują tez o wymaganych dokumentach, wysokości opłat i sposobie ich uiszczania. Wreszcie będą informować o statusie realizowanej sprawy.

Miejskie call center będzie pracowało w dni powszednie w godzinach 7:30 – 16:00, za wyjątkiem poniedziałków, gdzie infolinia będzie działała do godz. 18:00. A sama infolinia to +48 91 42 45 000.

W Szczecinie rusza miejskie call center
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x