IN-HOUSE

Pekao24 z czatem audio i wideo

Dla klientów, korzystających z bankowości internetowej Pekao24, Bank Pekao S.A. wprowadził nowe formy kontaktu, dzięki którym błyskawicznie połączą się z pracownikiem banku.

Dla klientów, korzystających z bankowości internetowej Pekao24, Bank Pekao S.A. wprowadził nowe formy kontaktu, dzięki którym błyskawicznie połączą się z pracownikiem banku.

Klienci Banku Pekao S.A., po zalogowaniu do bankowości internetowej Pekao24 mogą skontaktować się z konsultantem przy pomocy jednego kliknięcia, bez konieczności dodatkowej identyfikacji. Do wyboru mają trzy sposoby komunikacji: czat, wideoczat oraz połączenie głosowe, w zależności od tego czy wolą pisać, rozmawiać i czy dodatkowo chcą zobaczyć swojego rozmówcę.

– Użytkownicy bankowości internetowej oczekują rozwiązań, które znają z innych serwisów. Nowe formy kontaktu adresujemy do tych Klientów, którzy na co dzień korzystają z komunikatorów. Chcemy, żeby każdy klient mógł bankować z Bankiem Pekao tak jak lubi. Jeśli na co dzień, załatwia wszystko przez internet, rozmawia ze współpracownikami, kontrahentami czy po prostu przyjaciółmi i rodziną przez różne komunikatory, to dlaczego nie miałby tak samo kontaktować się ze swoim bankiem? – mówi Bartłomiej Nocoń, Dyrektor Zarządzający Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Pekao.

Każdy ze sposobów komunikacji: czat, wideoczat czy połączenie audio daje inne możliwości. Czat to przede wszystkim narzędzie do zadawania prostych, krótkich pytań, na które klient oczekuje błyskawicznej i równie prostej odpowiedzi tj. np. jak zrealizować przelew do ZUS-u lub jaki jest zakres posiadanego ubezpieczenia. Poprzez wysłanie krótkiej informacji na czacie można też zastrzec zagubioną kartę płatniczą. Po zakończeniu rozmowy, klient może otrzymać jej zapis mailem.

Obecnie Bank udostępnia szereg form komunikacji umożliwiających bieżącą obsługę produktów Banku oraz dostęp do informacji o produktach i usługach oferowanych przez Bank. – mówi w rozmowie z CCNEWS Tomasz Bogusławski z Biura Komunikacji Banku Pekao S.A. – W zakresie zdalnej obsługi dla Klientów dostępne są poniższe opcje, które mogą być pomocne dla klientów głuchoniemych: obsługa za pośrednictwem poczty elektronicznej dostępna zarówno dla klientów Banku (za pośrednictwem serwisu internetowego Pekao24) jak i dla potencjalnych klientów, formularze kontaktowe dostępne na pekao.com.pl umożliwiające uzyskiwanie informacji nt. oferty produktów i usług Banku. Dodatkowo od lipca br. dla klientów zalogowanych do serwisu internetowego Pekao24 udostępniona została możliwość kontaktu za pośrednictwem czat’u. Nie planujemy obecnie udostępniać tej formy komunikacji klientom nie zalogowanym. Dla potencjalnych klientów dostępne są, o czym już wspominałem formularze kontaktowe.
 
Połączenie audio przypomina natomiast połączenie telefoniczne z infolinią banku. Można przez nie zlecić konsultantowi takie same operacje jak w serwisie telefonicznym. Rozwiązanie to może przydać się w czasie wyjazdów za granicę, kiedy klienci obawiają się kosztów połączeń telefonicznych, a mają dostęp do bezpiecznego internetu.

Najwięcej możliwości oferuje wideoczat. Klient nie tylko widzi z kim rozmawia, ale gdy udostępni konsultantowi widok swojego ekranu otrzyma pomoc np. w wypełnieniu wniosku o świadczenie 500+ lub nowy rachunek czy kartę. Konsultant może wskazać i zaznaczyć na ekranie Klienta poszukiwane przez niego informacje. Do połączenia video nie jest potrzebne żadne dodatkowe oprogramowanie. Zarówno przy wideo jak i połączeniu audio klient ma do dyspozycji okienko czatu, w którym konsultant może wysłać klientowi potrzebne dokumenty.

Jak poinformował naszą redakcję rzecznik prasowy banku aktualnie prowadzone są dalsze analizy w zakresie możliwości i sposobów wprowadzenia kolejnych udogodnień w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych.

W Banku Pekao S.A. na koniec 2 kwartału 2017 r. dostęp do bankowości internetowej Pekao24 miało ponad 3,5 miliona klientów indywidualnych.

Pekao24 z czatem audio i wideo
1 komentarz

1 komentarz

  1. Kasia

    16 sierpnia 2017 jako 14:39

    Brawo! Lepiej późno niż wcale. Jakość obsługi jest tak fatalna, że ja zrezygnowałam z Pekao. W grudniu kilkakrotnie nie mogłam się zalogować do swojego konta przez dłuższy czas z powodu problemów u nich i nie działała w tym czasie infolinia… , bo po co się tłumaczyć klientom. Nie polecam.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x