OUTSOURCING

Lubelski Convergys z centrum kontaktu z klientami dla Samsunga

Lubelski oddział Convergys Corporation w październiku 2017 r. otworzy dla Samsung Electronics Polska jedyną w kraju linię kontaktu przed i posprzedażowego. W związku z obsługą nowego klienta zatrudnienie w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm lubelskiego sektora nowoczesnych usług dla biznesu znajdzie kolejne kilkadziesiąt osób.

Lubelski oddział Convergys Corporation w październiku 2017 r. otworzy dla Samsung Electronics Polska jedyną w kraju linię kontaktu przed i posprzedażowego. W związku z obsługą nowego klienta zatrudnienie w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm lubelskiego sektora nowoczesnych usług dla biznesu znajdzie kolejne kilkadziesiąt osób.

Convergys działa w Lublinie od 2014 roku. Dotychczas zajmował się obsługą w językach niemieckim i angielskim klientów swojego kontrahenta Telefonica Deutschland, zatrudniając w swojej siedzibie przy ul. T. Szeligowskiego ponad 120 osób. Na początku tego roku firma, dostrzegając ogromny potencjał Lublina w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu (BSS), ogłosiła, że będzie skupiać się na rozszerzaniu swojej działalności o nowych klientów, co ma spowodować zwiększenie zatrudnienia, i wzmacnianiu relacji z pracownikami.

Efektem nowego podejścia Convergys będzie otwarcie linii wsparcia Samsung Electronics Polska, gdzie klienci będą mogli uzyskać pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz uzyskać wszelkie niezbędne informacje związane z produktami czy promocjami firmy. Będzie to pierwsza tego typu linia wsparcia technicznego w Lublinie dedykowana wyłącznie jednemu producentowi.

– Rozpoczęcie współpracy z Samsung to dla nas ogromne wyróżnienie i stanowi krok milowy naszego dalszego rozwoju w Lublinie. Trzy lata temu zaczynaliśmy od 40 pracowników, a w przyszłym roku w lubelskim oddziale Convergys będzie pracować prawdopodobnie niemal 300 osób. Ponadto współpracujemy z lubelskimi uczelniami, organizujemy kursy dla bezrobotnych – mocno zżyliśmy się z miastem i jego mieszkańcami, którzy są siłą naszej firmy – stwierdził Paweł Puła, dyrektor lubelskiego oddziału Convergys.

Samsung Electronics to jeden z największych na świecie producentów innowacyjnych urządzeń elektronicznych. Uruchomienie linii wsparcia w Lublinie – Mieście Inspiracji – dla tak nowatorskiej firmy, której mottem jest „inspirować świat, tworzyć przyszłość”, pokazuje realizację przez Urząd Miasta Lublin strategii gospodarczej mającej na celu stworzenie miasta atrakcyjnym dla nowoczesnych i dobrze prosperujących przedsiębiorstw.

– Naszym celem jest obsługa klienta na najwyższym poziomie wykraczającym poza zwykłe odpowiedzi na zapytania. Wierzymy, że dzięki współpracy z lubelskim oddziałem Convergys stworzymy system spełniający w pełni oczekiwania naszych klientów, niezależnie od kanału kontaktu z nami – powiedział Jarosław Orski, Dyrektor Customer Service Samsung Electronics Polska.

Convergys już rozpoczął rekrutację pracowników do obsługi nowego klienta. Kandydatów przekonuje m.in. konkurencyjnym wynagrodzeniem, umową o pracę oraz programem motywacyjnym – „Be the Best”. Firma ma nadzieję, że praca w zespole dla tak atrakcyjnego klienta będzie ciekawym wyzwaniem i skusi wielu młodych mieszkańców Lublina.

– Z roku na rok Lublin umacnia swoją pozycję na mapie najważniejszych polskich lokalizacji sektora nowoczesnych usług biznesowych. Potwierdzają to kolejne ukazujące się raporty branżowe, ale przede wszystkim widać to w szybko rosnącym zatrudnieniu w działających w mieście centrach usług. Cieszę się, że Lublin tworzy możliwość znalezienia pracy w tak przyszłościowej gałęzi gospodarki – powiedział Krzysztof Żuk, Prezydent Miasta Lublin.

Dziś, w ramach dynamicznie rozwijającego się sektora BSS w Lublinie działa ponad 70 firm. Niemal 50 to firmy związane z branżą IT. W 2016 r. lubelski rynek wzbogacił się o 9 kolejnych przedsiębiorstw. W 2015 r. sektor ten zatrudniał ponad 6,4 tys. pracowników, rok później było ich już ponad 7,4 tys., co oznacza wzrost o 16 %. Firmom z branży BSS Lublin oferuje 47 nowoczesnych budynków biurowych o łącznej powierzchni użytkowej niemal 180 tys. m2, dzięki czemu miasto wyprzedziło Szczecin, a kolejne 110 tys. jest w budowie i przygotowaniu.

Lubelski Convergys z centrum kontaktu z klientami dla Samsunga
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x