BIZNES

Telefoniczny robot w Porcie Lotniczym Gdańsk

Od dziś dzwoniąc do Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy w Gdańsku na nr. 58 500 88 61 porozmawiasz z inteligentnym robotem, który udzieli Ci potrzebnych informacji, np. o odlocie Twojego samolotu lub zasugeruje, czym dojechać na lotnisko. Technologia Brilliance – bo tak nazywa się rozwiązanie, które na to pozwala – jest technologią bardzo zaawansowaną, ale pozwala załatwić wiele spraw w prosty sposób.

Od dziś dzwoniąc do Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy w Gdańsku na nr. 58 500 88 61 porozmawiasz z inteligentnym robotem, który udzieli Ci potrzebnych informacji, np. o odlocie Twojego samolotu lub zasugeruje, czym dojechać na lotnisko. Technologia Brilliance – bo tak nazywa się rozwiązanie, które na to pozwala – jest technologią bardzo zaawansowaną, ale pozwala załatwić wiele spraw w prosty sposób. To całkowicie samodzielny i inteligentny robot, który rozumie swojego rozmówcę i potrafi prowadzić rozmowę telefoniczną niemal tak samo, jak człowiek. Brilliance to nowość na rynku smart speech – to rewolucja, która zmienia sposób obsługi klienta.

Stworzona i rozwijana przez firmę Voicetel Communications autorska technologia może zastąpić zarówno systemy IVR, jak i operatorów call center np. w procesach posprzedażowych. Wirtualna asystentka została uruchomiona przy współpracy z Gdańską Organizacją Turystyczną, która na zlecenie Portu Lotniczego w Gdańsku prowadzi infolinię dla pasażerów. Takie udogodnienie to oszczędność i wygoda dla podróżujących. Inteligentny robot sprawdzi godzinę przylotu lub odlotu, numer rejsu czy informacje o numerach telefonów do konkretnych instytucji i przewoźników.

Wprowadzany właśnie w Porcie Lotniczym Gdańsk pilotażowy program ma za zadanie sprawdzić funkcjonowanie systemu i umożliwić lepsze skonfigurowanie jego ustawień.

Jak to działa?

Technologia Brilliance analizuje i rozumie intencje rozmówcy, czyli interpretuje znaczenie tego, co mówimy, potrafi zrozumieć kontekst zdania i odpowiednio na nie zareagować, wchodząc w dialog z rozmówcą. To przełomowe rozwiązanie, które jednocześnie zastępuje przestarzały i frustrujący dla rozmówców system IVR. Dzwoniąc, klient nie będzie musiał mozolnie wybierać kolejnych opcji na klawiaturze – wystarczy, że powie, jaką sprawę pragnie załatwić lub jakich informacji potrzebuje, a inteligentny robot mu odpowie lub przełączy go do odpowiedniego działu. Narzędzie zostało wyposażone w najbardziej zaawansowany system rozpoznawania i syntezy mowy firmy Nuance Communications.

Czego dokładnie dowiemy się od inteligentnego robota?

Możemy na przykład uzyskać dokładne informacje na temat możliwości wniesienia konkretnych przedmiotów do samolotu, dojazdu do lotniska; hotelu, parkingu czy też dopuszczalnej wagi i wymiarów bagażu. Inteligentny robot odpowie również na pytania związane z odprawą, np. ile godzin wcześniej powinniśmy się pojawić na lotnisku. Dodatkowo będzie działać jako nasza osobista asystentka i doradzi na temat dostępnych połączeń z portu lotniczego w Gdańsku czy lotów, które aktualnie znajdują się na tablicy przylotów i odlotów.

– Technologia, którą chcemy wprowadzić pozwala obsługiwać setki tysięcy połączeń telefonicznych jednocześnie. Spodziewamy się, że po uruchomieniu robota czas oczekiwania na informacje ulegnie znacznemu skróceniu i pasażerowie nie będą musieli oczekiwać w kolejce połączeń. – mówi Mariusz Sulkowski z Portu Lotniczego Gdańsk.

Telefoniczny robot w Porcie Lotniczym Gdańsk
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x