BIZNES

ARIA Nowych Technologii FIZ AN inwestuje w Survicate – narzędzie zbierające opinie klientów

Spółka celowa funduszu ARIA Nowych Technologii FIZ AN zostanie największym inwestorem spółki Survicate, która stworzyła innowacyjne narzędzie, służące do zbierania opinii internautów. Survicate działa już w ponad 70 państwach na całym świecie, gromadząc opinie klientów poprzez kwestionariusze i ankiety na stronach internetowych i w e-mailach. To jedyne kompleksowe narzędzie tego typu przeznaczona dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Spółka celowa funduszu ARIA Nowych Technologii FIZ AN zostanie największym inwestorem spółki Survicate, która stworzyła innowacyjne narzędzie, służące do zbierania opinii internautów. Survicate działa już w ponad 70 państwach na całym świecie, gromadząc opinie klientów poprzez kwestionariusze i ankiety na stronach internetowych i w e-mailach. To jedyne kompleksowe narzędzie tego typu przeznaczona dla małych i średnich przedsiębiorstw.

29 czerwca 2017 roku inwestorzy, w tym fundusz ARIA Nowych Technologii FIZ AN, podpisali umowę inwestycyjną ze spółką rozwijającą projekt Survicate. Wyemituje ona nowe udziały, których łączna wartość to 3,6 mln zł. Największym inwestorem tej rundy finansowania zostanie spółka celowa funduszu ARIA Nowych Technologii FIZ AN, inwestując w projekt 2,6 mln zł.

Jak to działa?

Survicate jest narzędziem służącym do zbierania opinii klientów. Jego podstawową funkcjonalnością są nieinwazyjne ankiety wyświetlane użytkownikom stron internetowych. Opinie są również gromadzone poprzez kwestionariusze i ankiety zamieszczane w wiadomościach e-mail.
Pozostałe tego typu narzędzia internetowe najczęściej oferują pojedyncze funkcje lub są przeznaczone dla korporacji. Survicate to jedyna kompleksowa aplikacja, umożliwiająca zbieranie opinii klientów w sieci, która jest dedykowana małym i średnim przedsiębiorstwom.
Spółka Survicate działa w ponad 70 państwach na całym świecie, m.in. w Peru, Nowej Zelandii czy Kolumbii. Jakość oferowanych rozwiązań dla małych i średnich przedsiębiorstw doceniły także duże korporacje, takie jak PZU, Castorama, Oberlo, District of Columbia Public Schools.

Trochę o technologii

Survicate działa w modelu SaaS (Software as a Service – oprogramowanie jako usługa). Oznacza to, że aplikacja jest przechowywana na serwerach spółki w chmurze i udostępniana użytkownikom przez Internet, co eliminuje potrzebę instalacji oprogramowania na komputerze klienta. Jest to również nowoczesny sposób generowania przychodów, ponieważ klienci płaci za oprogramowanie w modelu abonamentowym, dzięki czemu spółka otrzymuje stały strumień przychodów.

Jeszcze rok temu zespół Survicate skupiał się przede wszystkim na rozwoju produktu. Dziś aplikacja jest już dopracowana, a ilość klientów i przychodów rośnie w dynamicznym tempie. Zainwestowany kapitał spółka ma zamiar przeznaczyć na dalszy rozwój oraz intensywne działania marketingowe i sprzedażowe.

Mamy przekonanie, że dzięki środkom zainwestowanym przez Fundusz, spółka stanie się jednym z 5 czołowych globalnych graczy w branży. Jesteśmy spokojni o jej przyszłość i stabilny rozwój – mówi Dariusz Lewandowski, CEO ARIA Fund.

ARIA Nowych Technologii FIZ AN inwestuje w Survicate – narzędzie zbierające opinie klientów
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x