IN-HOUSE

BZ WBK uruchomiła infolinię w języku ukraińskim

Obserwując znaczący wzrost zainteresowania usługami bankowymi wśród obywateli Ukrainy przebywającymi w Polsce, Bank Zachodni WBK postanowił uruchomić na infolinii obsługę w języku ukraińskim. To kolejna firma w Polsce (po Pekao S.A., BGŻ BNP Paribas czy P4), która uruchamia infolinię dla obywateli Ukrainy przebywających w Polsce.

Obserwując znaczący wzrost zainteresowania usługami bankowymi wśród obywateli Ukrainy przebywającymi w Polsce, Bank Zachodni WBK postanowił uruchomić na infolinii obsługę w języku ukraińskim. To kolejna firma w Polsce (po Pekao S.A., BGŻ BNP Paribas czy P4), która uruchamia infolinię dla obywateli Ukrainy przebywających w Polsce.

Od 1 czerwca, ukraińskojęzyczni klienci dzwoniąc pod nr infolinii będą mogli uzyskać informacje i pomoc w zakresie posiadanych produktów bankowych, usług bankowości elektronicznej BZWBK24, czy też zapoznać się z ofertą banku w swoim ojczystym języku. Doradcy Multikanałowego Centrum Komunikacji Banku Zachodniego WBK, będą służyć swoją pomocą obywatelom Ukrainy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

– Dbając o to, by zapewnić klientom naszego banku najwyższy poziom usług staramy się bacznie obserwować i reagować na pojawiające się zapotrzebowanie. Wyłącznie w zeszłym roku otworzyliśmy ponad 20 tys. kont dla nierezydentów. W tym roku nadal utrzymuje się zainteresowanie i spodziewamy się, że liczba kont dla nierezydentów wzrośnie o min. 50%. Widząc jak wielu nowych klientów pochodzi zza naszej wschodniej granicy postanowiliśmy otworzyć kanał komunikacji dostępny również w języku ukraińskim. – mówi Tomasz Niewiedział, dyrektor Obszaru Bankowości Multikanałowej.

Oprócz obsługi w języku ukraińskim, Klienci Banku Zachodniego WBK mają już zapewnione wsparcie doradców z Multikanałowego Centrum Komunikacji także w języku angielskim, hiszpańskim i migowym. W tej chwili klienci mogą kontaktować się z bankiem wykorzystując już 9 kanałów komunikacji, w tym telefon, video, audio, czat, mail, formularz kontaktowy czy skype.

– Dążymy do jak największej użyteczności i prostoty, wprowadzając rozwiązania technologiczne i funkcjonalne, które mają za zadanie faktycznie ułatwiać naszym klientom życie. Bank już teraz prowadzi bardzo zaawansowane prace nad wdrożenie wideoweryfikacji klientów z wykorzystaniem biometrii twarzy, która pozwoli na założenie konta nowemu klientowi bez wizyty w oddziale banku, a następnie nawet na zaoferowanie mu innych produktów, np. kredytowych. – dodaje Tomasz Niewiedział.

Już teraz wiele spraw klienci Banku Zachodniego WBK mogą załatwić bez konieczności wizyty w oddziale. Przykładem tutaj jest TeleKlik, proces, w którym klient, który ma pozytywną decyzję kredytową, może zawrzeć z nami umowę w usługach bankowości elektronicznej, bez wychodzenia z domu. Inną nowością jest Active Engagement – usługa polegająca na on-linowym wsparciu klienta w wypełnianiu przez niego wniosku kredytowego.

BZ WBK uruchomiła infolinię w języku ukraińskim
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x