OUTSOURCING

Teleperformance otwiera oddział w Malezji

500 stanowisk i 25 języków – tak wygląda start nowego outsourcingowego call center Teleperformance zlokalizowanego w Penang w Malezji.

500 stanowisk i 25 języków – tak wygląda start nowego outsourcingowego call center Teleperformance zlokalizowanego w Penang w Malezji.

Decyzja o otwarciu nowej lokalizacji w Malezji spowodowana była wzrostem ilości projektów multijęzycznych prowadzonych przez hub firmy Teleperformance w rejonie Azji i Pacyfiku.

Penang to wyspa z prawie dwoma milionami mieszkańców. Jest dość zurbanizowana i popularna wśród turystów. Największą atrakcją wyspy jest zbudowane przez Brytyjczyków miasto Georgetown, pełne kolonialnej i chińskiej architektury oraz świątyń różnych wyznań. Wyspa połączona jest z lądem stałym 13 kilometrowym mostem, jednym z najdłuższych na świecie.

Teleperformance otwiera oddział w Malezji
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x