KOMENTARZE

Hity maja

Pora na kolejne podsumowanie hitów miesiąca. Tym razem uważnie przyjrzeliśmy się wydarzeniom majowym. A trochę ich było…

Pora na kolejne podsumowanie hitów miesiąca. Tym razem uważnie przyjrzeliśmy się wydarzeniom majowym. A trochę ich było…

Maj rozpoczęliśmy ciekawym tekstem o niewydawaniu reszty z zamówień opłacanych w sklepach, barach i restauracjach. Wróciliśmy ponownie do tematu konsolidacjach w branży Customer Care.

Najchętniej czytany artykuł – a w zasadzie wywiad – opublikowaliśmy 5 maja. Był to wywiad z Anią Szawro, Dyrektor Operacyjną contact center Grupy PZU na temat automatyzacji. Ten temat zresztą wrócił pod koniec miesiąca w artykule „Czy branżę Customer care czeka automatyzacja?”.

A oto pełna list najpopularniejszych tekstów miesiąca:

  1. Anna Szawro (PZU): Klienci nie chcą być angażowani w czasochłonne procesy – 2,2K odsłon
  2. Dobre zarobki i duże inwestycje. Lingwiści podbijają rynek pracy – 1,7k odsłon
  3. KNF chce wstrzymać notowania 8 spółek za brak sprawozdań – 1,1k odsłon
  4. Dziewięć trendów w obsłudze klienta, które musisz znać – 1k odsłon
  5. Najlepsze projekty telemarketingowe – Złota Słuchawka 2017 – 1k odsłon

Ale były też artykuły, które opublikowaliśmy nawet rok temu, a mimo upływu czasu w maju wygenerowały rekordowo dużo odsłon:

    1. Jak prawidłowo udzielać informacji zwrotnej? Model Z-FUKO-PZK – ponad 1k odsłon w maju
    2. Wskaźnik rotacji pracowników – ponad 800 odsłon w maju
    3. Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) w call center – blisko 1k nowych odsłon w maju

Jak widać, niektóre teksty cieszą się niesłabnącym Waszym zainteresowaniem.

Hity maja
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x