TECHNOLOGIE

Facebook testuje Assistant Bota

Niektórzy administratorzy zgodzili się na zmiany w ustawieniach swoich witryn na Facebooku. Włączyli asystenta Messengera, który ma im pomóc w lepszej obsłudze stron.

Niektórzy administratorzy zgodzili się na zmiany w ustawieniach swoich witryn na Facebooku. Włączyli asystenta Messengera, który ma im pomóc w lepszej obsłudze stron.

Administratorzy serwisu na Facebooku mogą zacząć otrzymywać porady, jak najlepiej zarządzać swoją stroną. Informacji udziela bot na Messengerze. Jeszcze nie jest do końca jasne, jakiego rodzaju pomocy dostarczy bot, ale Facebook zapowiada, że będzie ona dotyczyła optymalizacji strony, uzyskiwania lepszych wyników.

Test czy nowa usługa?

Po odpowiednich zmianach w ustawieniach strony powinna pojawić się rozmowa w Messengerze w wybranej porze dnia. Konwersacja będzie możliwa do odbycia rano, popołudniu lub wieczorem, raz dziennie czy raz w tygodniu – szczegóły można ustalić indywidualnie.

Oprócz zapowiedzi dotyczącej pomocy na Messengerze, Facebook nie zdradza innych szczegółów związanych z usługą. Aktualnie trudno powiedzieć, czy jest to test nowej funkcji czy usługa, która będzie rozwijana w przyszłości. Wiele osób pytało o to administrację Facebooka i do tej pory nie otrzymało odpowiedzi.

Boty zyskują na znaczeniu

Boty na Messengerze każdego dnia zdobywają coraz więcej zwolenników na całym świecie. Nie można dziwić się temu, że Messenger chce się rozwijać, w końcu aktywnie korzysta z niego ponad 1,2 miliarda użytkowników.

Według badań Sotrender w ostatnim czasie najlepsze marki odpowiadały na komentarze użytkowników średnio co 2 minuty. – Moderatorzy muszą poświęcać dużo czasu i uwagi na odpowiadanie fanom w prywatnych wiadomościach. Boty mogą im w tym pomóc, odpisując w skuteczny i łatwy sposób. Szybkość odpowiedzi na wiadomości wpływa na jakość obsługi, co przekuwa się na zadowolenie klienta – mówi Anna Dziedzic, Managing Director 365agencja. – Nawet jeżeli osoba pisząca do marki otrzyma od bota szybką odpowiedź w stylu „Dzień dobry, dziękujemy za kontakt”, poczuje się zauważona i doceniona, dzięki czemu jej sympatia do firmy może wzrosnąć. Jeśli Assistant Bot usprawni moderatorom odpisywanie na wiadomości, wszyscy mogą na tym skorzystać – dodaje.

Facebook testuje Assistant Bota
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry