BADANIA / POLSKA

Przeżycia to atrakcyjne benefity dla pokolenia Y i Z

Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Omni PBS w marcu 2017 r. na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent, już co drugi Polak deklaruje znajomość upominków w formie przeżyć. Po karty podarunkowe na prezenty w formie przeżyć sięgają najchętniej ludzie młodzi, wykształceni i dobrze zarabiający.

Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Omni PBS w marcu 2017 r. na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent, już co drugi Polak deklaruje znajomość upominków w formie przeżyć. Po karty podarunkowe na prezenty w formie przeżyć sięgają najchętniej ludzie młodzi, wykształceni i dobrze zarabiający.

Rośnie świadomość Polaków odnośnie rynku kart podarunkowych na prezenty w formie przeżyć. Wiedzę o istnieniu tego typu upominków deklaruje ponad połowa badanych (51 proc.), z czego 77 proc. to osoby z wykształceniem wyższym. Badanie wykazało, że znacznie częściej znajomością voucherów na wyjątkowe przeżycia mogą „pochwalić się” osoby młode (15-24 lata, 72 proc.) i w średnim wieku (25-39 lat, 71 proc.). – W porównaniu z wynikami analogicznego badania przeprowadzonego w 2014 roku, znajomość kart podarunkowych na prezenty w formie przeżyć wzrosła aż o 14 proc. W samej tylko grupie osób młodych, w 2017 r. chęć otrzymania voucheru na upominek w formie przeżycia wyraziło o 10 proc. więcej ankietowanych niż 3 lata wcześniej. Pokazuje to, jak dynamicznie rozwija się nasza branża oraz jak zwiększa się grupa naszych obecnych i potencjalnych odbiorców – mówi Ada Stokowska, Manager B2B z firmy Wyjątkowy Prezent.

Młodzi, wykształceni i… chętni na przeżycia

Badanie Omni PBS wskazuje również na to, jakie jest podejście Polaków do kupowania oraz otrzymywania prezentów w formie przeżyć. Najliczniejszą grupę entuzjastów tego typu upominków stanowią osoby do 24 roku życia – aż 80 proc. z nich potwierdza, że chciałoby otrzymać voucher na wyjątkowe przeżycie. Jest to też grupa, która najchętniej zakupiłaby tego typu kartę podarunkową dla kogoś bliskiego – wskazuje na to 71 proc. ankietowanych. Równie pozytywne nastawienie do upominków w formie przeżyć mają osoby w wieku 25-39 lat – niemal 60 proc. z nich deklaruje chęć otrzymania tego typu prezentu, a 66 proc. chce obdarować voucherem na wyjątkowe przeżycie osobę bliską. Co ciekawe, najwięcej entuzjazmu względem otrzymania prezentu w formie przeżycia wykazują osoby niezamężne (74 proc.), z wyższym wykształceniem (64 proc.) oraz z satysfakcjonującym dochodem, pozwalającym na życie bez większych wyrzeczeń oraz oszczędzanie (67 proc.). – Pokazuje to, że prezenty w formie przeżyć sprawdzają się szczególnie w przypadku młodych, wykształconych i dobrze zarabiających osób, które jeszcze się nie „ustatkowały” i lubią aktywnie spędzać czas. Jest to więc wyraźny sygnał dla pracodawców poszukujących atrakcyjnych benefitów pracowniczych skierowanych do przedstawicieli pokolenia Y i Z – mówi Ada Stokowska z firmy Wyjątkowy Prezent.

Informacja o badaniu
Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent przez Omni PBS w dniach 24-26 marca 2017 r. Analizą objęto grupę 1000 Polaków w wieku 15+. Badanie zostało zrealizowane z wykorzystaniem ankiety internetowej metodą CAPI.

Przeżycia to atrakcyjne benefity dla pokolenia Y i Z
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x