IN-HOUSE

Banki zaciekle walczą o klientów

Trwa dobry czas dla klientów na zmianę banku. Tym, którzy zdecydują się na otwarcie rachunku, instytucje proponują pieniądze i nagrody rzeczowe. Najbardziej hojne banki płacą nawet po kilkaset złotych – zarówno klientom indywidualnym, jak i firmowym.

Trwa dobry czas dla klientów na zmianę banku. Tym, którzy zdecydują się na otwarcie rachunku, instytucje proponują pieniądze i nagrody rzeczowe. Najbardziej hojne banki płacą nawet po kilkaset złotych – zarówno klientom indywidualnym, jak i firmowym – wynika z analizy Bankier.pl

Klient indywidualny, który zdecyduje się na zmianę banku jeszcze w maju, może wybrać spośród kilkunastu promocji nagradzających osoby przechodzące do innej instytucji. Najwyższe stawki wynoszą od 300 do nawet 600 zł. Żeby otrzymać taką sumę, nie wystarczy podpisanie umowy o ROR.

– W dobie rosnących opłat za usługi bankowe to właśnie promocje towarzyszące założeniu konta osobistego wydają się najskuteczniejszym sposobem na przyciągnięcie uwagi nowego klienta. Stawki, którymi kuszą banki są nader zachęcające, jednak zanim klient wyda zarobione pieniądze, będzie musiał spełnić szereg dodatkowych warunków – wyjaśnia Monika Dekrewicz, redaktor Bankier.pl. Do najczęstszych wymogów stawianych klientowi należy skorzystanie z produktu powiązanego z kontem lub dokonywanie płatności bezgotówkowych. Nierzadko premia jest naliczana jako moneyback, co oznacza, że trzeba wykonać takie operacje na znaczną kwotę. Wśród promocji można także znaleźć oferty z niższymi stawkami. Wraz ze spadkiem korzyści skraca się również lista wymogów stawianych przez bank.

Podobną politykę stosują tej wiosny banki zabiegające o klienta firmowego. Posiadacze własnego biznesu są kuszeni premiami, programami promocyjnymi oraz akcjami rekomendacyjnymi.

– Banki mniej chętnie wprowadzają promocje, w ramach których przedsiębiorcy mogą zyskać żywą gotówkę, otrzymać zwrot środków pieniężnych na prowadzony rachunek lub dodatkową premię za spełnienie określonych warunków. Na bazie comiesięcznych analiz Bankier.pl widzimy, że znacznie szersza jest oferta usług dodatkowych, np. w formie rabatów bądź upominków – zauważa Katarzyna Rostkowska, redaktor Bankier.pl. Najwyższa premia, na jaką mogą obecnie liczyć przedsiębiorcy, wynosi 1500 zł. Nie jest to jednak bonus jednorazowy – w celu uchronienia się przed ewentualnym zamykaniem rachunków po wypłacie prezentu, bank przyjął miesięczną formę wypłaty – po 125 zł przez 12 kolejnych miesięcy. Na rynku znajdziemy również promocje, w ramach których przedsiębiorca może otrzymać 10 proc. zwrotu za transakcje bezgotówkowe dokonane przy użyciu debetowej karty płatniczej wydanej do konta czy premię pieniężną za wykonanie przelewu do ZUS. Oczywiście aby móc skorzystać z oferowanych przez banki bonusów, przedsiębiorcy także są zobowiązani do spełnienia warunków określonych w regulaminie promocji.

Bankier.pl

Banki zaciekle walczą o klientów
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x