TECHNOLOGIE

Genesys wprowadza G-NINE do swojej platformy obsługi klienta

Genesys przedstawił G-NINE na CX17 Indy (#CX17INDY), konferencji dla użytkowników w Ameryce Północnej organizowanej w dniach 22-25 maja. G-NINE to kolejna innowacja w branży wprowadzana na wiodącej platformie omnichannel, pomagająca małym i dużym firmom oferować swoim klientom niezwykłe doświadczenia marki.

G-NINE to innowacyjna struktura, przenikająca całą ofertę Genesys i przygotowująca organizacje do stawienia czoła rewolucji cyfrowej – powiedział Merijn te Booij, dyrektor ds. marketingu w Genesys. – G-NINE odpowiada na potrzeby klientów, którzy poszukują prostej, skutecznej i spersonalizowanej obsługi, a także organizacji, które muszą nadążać za oczekiwaniami i potrzebami klientów – nie wspominając o szybkości zmian i kosztach innowacji technologicznych.

Platforma Obsługi Klienta Genesys umożliwia całościowe zarządzanie podróżą sprzedażową klienta dzięki elastycznym funkcjom i kompleksowym usługom stworzonym w oparciu o potęgę ludzkiego umysłu, finezję ludzkiego podejścia i zintegrowane możliwości techniczne, pozwalające firmom na prowadzenie działalności w najinteligentniejszy sposób.

Według danych Forrester, dwie piąte dorosłych użytkowników Internetu w USA preferuje korzystanie z cyfrowych form obsługi klienta od rozmowy z konsultantem przez telefon.1 Właściwa organizacja procesu obsługi klienta w czasie rzeczywistym, od marketingu, przez sprzedaż, po czynności obsługi, jest kolejnym celem, który umożliwia wypracowanie nowego standardu obsługi klienta jako przewagi konkurencyjnej.

Pierwsze dostępne innowacje G-NINE obejmują:

  • Inteligentna automatyzacja aplikacji: Genesys to pierwszy i jedyny dostawca oferujący platformę automatyzacji z ponad 80 gotowymi mikro-aplikacjami do obsługi głosowej i samoobsługi, podnoszącymi wydajność operacyjną i kreującymi lepszą jakość obsługi i doświadczeń klienta.
  • Komunikaty asynchroniczne: G-NINE rozszerza możliwości centrów obsługi w zakresie komunikacji z klientem o komunikaty asynchroniczne przez Genesys Hub, w popularnych kanałach, takich jak Facebook Messenger, Slack, Skype i WeChat.
  • Zaangażowanie nowej generacji: G-NINE rozszerza zakres doświadczeń klienta poza tradycyjne kanały komunikacji (takie jak komunikacja głosowa, email, chat, media społecznościowe, itd.), wykorzystując Internet Rzeczy (IoT) do ustalania w czasie rzeczywistym najkorzystniejszej ścieżki postępowania w danej sytuacji, przy uwzględnieniu dostępności zasobów, profilu klienta i cech firmy.
  • Stwórz-własnego-bota: W odróżnieniu od konkurencji, Genesys pozwala firmom na zintegrowanie swojego własnego bota, przykładowo z IBM Watson, do platformy obsługi klienta. Pozwala to na optymalne połączenie ich możliwości z systemem sztucznej inteligencji Genesys (AI) i systemami uczenia maszynowego, umożliwiając lepsze zrozumienie interakcji klienta na przestrzeni wszystkich kanałów komunikacji.
  • Poznaj Kate: Genesys oferuje sztuczną inteligencję nastawioną na obsługę klienta w postaci „Kate”, czyli personifikowanego ekosystemu AI od Genesys. Kate skupia się na dostarczaniu klientowi niezwykłych doświadczeń marki, korzystając z własnych mikro-aplikacji oraz zdolności rozumienia języka. Kate łączy różne możliwości AI, takie jak korzystanie z technologii Salesforce Einstein w CRM oraz IBM Watson do obsługi Big Data, łącząc automatyzację z czynnikiem ludzkim.

Bardzo cieszą nas inwestycje Genesys w zakresie rozwiązań contact center oraz wspólna praca nad systemem botów i AI – powiedział Terry Gardiner, wiceprezes ds. obsługi klienta w TELUS, najszybciej rozwijającym się przedsiębiorstwie telekomunikacyjnym w Kanadzie. – Niełatwo jest połączyć obsługę klienta z nowymi aplikacjami i urządzeniami w elegancki i ujednolicony sposób. Genesys umożliwia jednolitą integrację aplikacji komunikacyjnych.

foto: @jacknichols3

Jedna wizja CX, trzy komplementarne oferty

Na platformę obsługi klienta Genesys składają się trzy komplementarne oferty, oferujące wyjątkową jakość doświadczeń klienta dla małych i dużych firm, niezależnie od tego, czy preferują one rozwiązania oparte na chmurze czy rozwiązania wdrażane tradycyjnie.

  • PureEngage to jedyny pakiet omnichannel dla obsługi klienta w globalnych firmach, umożliwiający oferowanie konkurencyjnej, najwyższej jakości obsługi i wspierający cyfrową transformację w dowolnym zakresie.
  • PureConnect to sprawdzone, wielokanałowe rozwiązanie obsługi klienta z kompleksową gamą usług dla średnich i dużych organizacji, dostępne w chmurze lub lokalnie.
  • PureCloud by Genesys to ujednolicone, całościowe rozwiązanie obsługi klienta i współpracy zespołowej, które jest łatwe w użyciu, szybkie we wdrożeniu i stworzone z myślą o natychmiastowej innowacji.

Nasza technologia została stworzona, aby umożliwić organizacjom łatwiejszą i wydajniejszą komunikację z ludźmi oraz prowadzenie działalności w najinteligentniejszy sposób. Żadne inne rozwiązanie nie oferuje głębi i bogactwa możliwości G-NINE, ani globalnych możliwości wsparcia – powiedział Merijn te Booij. – Mówiąc krótko, jest to najpotężniejsze rozwiązanie w zakresie kreowania wyjątkowych doświadczeń klientów dostępne na rynku.

Genesys wprowadza G-NINE do swojej platformy obsługi klienta
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry