TELEKOMUNIKACJA

T-Mobile w Polsce zarobił mniej

1,57 mld zł w I kwartale tego roku zarobił T-Mobile Polska. Oznacza to, że jego przychody spadły aż o 4,6% r/r. EBITDA spadła w tym okresie o 17,2% r/r do 431 mln zł.

1,57 mld zł w I kwartale tego roku zarobił T-Mobile Polska. Oznacza to, że jego przychody spadły aż o 4,6% r/r. EBITDA spadła w tym okresie o 17,2% r/r do 431 mln zł.

– Na wyniki pierwszego kwartału 2016 roku miało wpływ jednorazowe zdarzenie związane z rozliczeniem sprzedaży hurtowej międzynarodowych usług roamingowych w wysokości 58 mln zł. Bez uwzględnienia tego zdarzenia przychody całkowite spółki w I kwartale 2017 roku zmniejszyłyby się o 1,2%, a EBITDA o 7,1% w porównaniu do wyników z ubiegłego roku – czytamy w komunikacie opublikowanym przez operatora.
Ale T-Mobile mógłby się cieszyć ze wzrostu sprzedaży oferty kontraktowej (post-paid) w I kwartale. Jednak Deutsche Telekom nie kryje swojego rozczarowania. Wzrost bazy abonentów post-paid wyniósł 84 tys.

Wg. opublikowanych przez operatora danych winika, że na koniec I kwartału T-Mobile Polska obsługiwała bazę 10,229 mln klientów wobec 10,634 mln klientów na koniec 2016 r. Na koniec marca spółka posiadała w segmencie usług abonamentowych 6,696 miliona klientów, a w segmencie usług przedpłaconych 3,533 mln. W porównaniu do poprzedniego kwartału liczba klientów kontraktowych zwiększyła się o 84 tysiące, a rok do roku o 178 tysięcy. W segmencie usług przedpłaconych baza klientów na koniec pierwszego kwartału br. zmniejszyła się o 405 tysięcy w porównaniu do wyników czwartego kwartału 2016 roku

T-Mobile w Polsce zarobił mniej
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x