TELEKOMUNIKACJA

UPC traci klientów

UPC Polska zdobyła 6 tys. nowych klientów szerokopasmowego internetu netto w minionym kwartale. Podłączyło w tym czasie do sieci także 26 tys. nowych gospodarstw domowych.

UPC Polska zdobyła 6 tys. nowych klientów szerokopasmowego internetu netto w minionym kwartale. Podłączyło w tym czasie do sieci także 26 tys. nowych gospodarstw domowych.

UPC Polska zamknęło I kw. br. liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług. W analogicznym okresie 2016 roku spółka podawała, że na koniec marca 2016 r. miała 1 437 200 klientów, którzy korzystali z 2 871 900 usług.

Ale przedstawione przez Liberty Global – właściciel sieci UPC Polska – statystyki nie pozostawiają cienia wątpliwości – klienci tv kablowych rezygnują z pakietów telewizyjnych. Na razie nie wpływa to jednak na wynik finansowy, gdyż – w przypadku UPC – nastąpił wzrost ARPU z usług TV. Polacy rzadziej też korzystają z usług telefonicznych oferowanych klientom sieci.

UPC traci klientów
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x